2 Mini oss Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 Hvordan er det med dere andre? Jeg er helt utslitt, overtidsdagene har tappet meg helt for alt av energi, og jeg har lagt meg på vent. Ikke noe annet å gjøre...Blir satt igang på mandag. Og jeg som fikk førstemann 10dager før, hadde aldri i verden trodd jeg måtte gå gravid så lenge! Nå er hele familien bare overklar for å leve normalt igjen når lillegutt har meldt sin ankomst.Puh.. Can`t wait.........
Skrømti Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Phu, ja kan tenke meg det er en smule belastende å gå over tiden!!! Men det hjelper vel litt å vite at du blir satt i gang på mandag? Masse lykke til!
vi3 Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Det må være slitsomt å gå så lenge over tiden. Stay in there Du er der snart )
2 Mini oss Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2011 Takk for det Ja, ser bare frem til mandag nå, godt å endelig ha noe å forholde seg til, for ser ikke ut til at lillegutt har tenkt seg ut på egenhånd.
Nuffy Skrevet 22. oktober 2011 #5 Skrevet 22. oktober 2011 Føler med deg! Jeg har fortsatt seks dager til terminen, men førstemann kom 16 dager før, så jeg var innstilt på at denne også kom i god tid før... men nei! Her skjer det ikke noe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå