Gå til innhold

Deperimert og lei.. Vurderer lakserolje! Noen fler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ul-termin i morgen og hadde mens termin i går, så nå lurer vi veldig på når det skal starte! Er veldig lei, sliten og ikke minst deperimert! :/ Føler at dette er uendelig. Jenta i magen min har det bra og sparker som før, men jeg orker rett og slett ikke mer. Var hos jordmor på tirsdag og hun sa at jeg muligens har åpning på et par cm, siden jeg har harr mye vonde kynnere og murringer/menssmerter! OG nå vurderer jeg å prøve lakserolje. Vet det ikke alltid er en god ide, men har såå lyst til å prøve.. noen fler som vurderer det?? Eller har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ærlig innrømme at det frister å prøve det ja. funket ikke på meg med førstemann men. jeg har 1 uke til termin i dag, og har gått med konstante murringer i rygg og mage, diare og kvalme nå i 3 uker. bekkenet værker og jeg tror fødselen skal starte hver natt, men ligger i noen timer og kjenner på vondtene så sovner jeg og våkner like gravid. jeg vet hvor lei du er HI.

Skrevet

sånne netter har jeg også, ikke gøy! ligger våken en time og bare venter, så sovner jeg igjen og våkner som før - med stor mage og babyspark!

jeg er litt redd for at lakseroljen kan skade barnet (som noen skriver) så skal se over helgen om det skjer noe, men hvis jeg fortsatt føler meg som nå så tror jeg at jeg går for å prøve meg forsiktig fram! jeg er førstegangsgravid så jeg kjenner ikke helt om det kan være rier eller bar kynnere. så utrolig frustrerende..

får håpe du slipper å gå lang over da. det sies jo at andre gangen er lettere. tvi tvi! :)

Skrevet

Ja, dette er 3 gangen hos meg. jeg prøvde lakserolje første gangen men gikk fortsatt 14 dager over. prøvde bare den ene gangen da. fikk ned en ss bare. Det er faktisk ganske vanskelig å kjenne forskjell på rier og kynnere for meg også, særlig når kynnerene øker i styrke. men , hittil har det bare vært maserier som jeg kaller det da. de gav seg da jeg tok meg en varm dusj! :( skal ikke anbefale lakserolje eller ikke jeg for jeg forstår så godt at du er lei og ønsker å hjelpe ting i gang! vi får vel smøre oss med tålmodighet og se hvordan det går over helgen :) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...