Gå til innhold

noen som kan svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i går for en sjekk, fikk da beskjed om at hode var festet, å at jeg har 2cm åpning. hun kunne kjenne at hode lå godt nedi bekkenet. proppen er borte. (trur den forsvant i uke 34++, er nå 36 uker i dag) mye kynnere, mensmurringer nedpress og vondt i korsryggen. dette er 3 svangerskapet, men aldri hatt det lignende, å lurer på om noen vet om jeg fremdeles kan gå til termin, eller om det er mulig fødsel er rett rundt hjørnet? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan gå begge veier... Men det hadde vel jordmor en formening om?!?!!! Tror vel hun har mer greie på dette enn vi inne her har =)

Skrevet

Trudde det jeg også, men fikk ikke no ordentlig svar på det jeg spurte om :-) så da håpet jeg noen

Av dere der ute kanskje hadde opplevd det samme engang, og hadde ett litt bedre svar enn jeg fikk

Av lege :-)

Skrevet

Jeg var inne på føden for 17 dager siden med vonde rier som holdt på i 1 minutt og med 4 minutters intervall. De fant 2 cm åpning, avflatet livmorhals og et hode rett innenfor. Slimproppen hadde gått i forkant og "alle" trodde at fødsel var nært forestående. Jeg var da i uke 37 og går fortsatt gravid...! De siste 17 dagene har vært de verste i mitt liv med konstante sammentrekninger, diare, oppkast i tillegg til de mer "vanlige" plagene (murringer, vondt i korsryggen og bekkenplager).

Det jeg har lært de siste 17 dagene er at barnet kommer når han er klar, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Det eneste jeg kan si er at fødsel kan være rett rundt hjørnet, men trenger ikke å være det...! Krysser fingrene for deg ;-)

Skrevet

Jeg går rundt som Nuunu jeg også, så kan godt gå mange uker til HI. Jeg er 39+2 i dag og har gått slik i 3 uker nå! :(

Skrevet

Takker for svar :-) jeg har gått med kraftige kynnere, med smerter og nedpress den siste mnd, men ikke fått beskjed om div før i går. Så får

Håpe den siste mnd har vært modning, og

At lille prins vil ut løpet av en uke eller to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...