Gå til innhold

er det vår tur snart? kan noen være så snill å se på meg?

Anbefalte innlegg

Jeg burde egentlig holdt meg helt unna bim, men nå ble fristelsen for stor... Har blitt spådd noen ganger tidligere, og fått diverse svar. Alt fra at jeg ikke kan få barn, til at jeg får en velskapt gutt.

Kunne noen være så snill å se på meg igjen?

Vi venter så veldig på et barn, vi har ventet i over to år nå, og er ganske lei :(

jeg: 01.03.83

han: 25.02.83

Fortsetter under...

kan jeg få spørre om dere har vært til noen lege?får opp ei blokkering,men den kan løses.

Får opp et barn men ikke før ei godt stund,føler at det er minst 6mnd til før du blir gravid.

• 2 uker senere...

Har vært hos lege, og fått henvisning til sykehuset - men sykehuset vil ikke prioritere meg.... Syns vel at det er ALT for kort tid å bare ha prøvd i litt over to år...

eh.. unnskyld at jeg bryr meg... jeg ser et barn rundt deg, men jeg faar ogsaa inn en blokkering... blokkeringen kan like godt ligge i at du/dere ønsker dere saa saart barn! energiene kan bli litt opphopet om du skjønner... og eneste maate aa bli kvitt dette paa, er aa ikke tenke paa barn 24/7... altsaa... vi sitter nok med samme problem vi... bare at jeg har kommet meg inn for prøverør....

synes du skal gaa til en ny gynekolog jeg... si at du vil ha en second oppinion... det har du krav paa...

hvis du bor i naerheten av oslo, saa hører jeg at dr.puvis er god paa aa faa fart i mannens saed....

KLEM

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...