Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #1 Skrevet 22. oktober 2011 som pisser på seg med vilje når han får raseri anfall...... Hva gjør man?? Har også prøvd å prate strengt til ham, og forklart han at det ikke er lov å tisse i buksa selv om man er sint. Har prøvd å ikke gjøre noe utav det, bare tørket opp, dusjet ham og kledd ham igjen, uten å si noe. Har blitt så frustrert at jeg har sent ham på rommet..... Aner ikke hva mer jeg kan prøve!!!!! tips??
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #2 Skrevet 22. oktober 2011 Ville bare oversett det! Han gjør dette fordi han får en reaksjon av deg. Vet at han ikke kan sette seg i møbler osv. Men hva med å bare si "La oss sette oss på tripp trapp stolen og perle" etter et "tissetrass"? Så får han sitte der i den våte buksen sin 1 min før sjokket hans slipper taket. Deretter hadde jeg byttet på han, men hadde for all del ikke hatt det travelt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #3 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har opplevd dette med barn i en barnehage jeg jobbet i før. Jeg ga ingen oppmerksomhet eller reaksjon, men barnet måtte selv kle av seg og legge det våte i en pose. Fikk en klut av meg og vasket seg og måtte også kle på seg selv igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå