optimist77 Skrevet 22. oktober 2011 #1 Del Skrevet 22. oktober 2011 Hei, Ja, nå er det tre år siden jeg "registrerte meg inn" i juliklubben 2009, og nå ser det jammen meg ut som om juniklubben 2012 er rette foraet for meg Ble litt overrasket når jeg forleden dag fant ut at jeg er gravid, og nesten enda mere overrasket over at jeg snart er 6 uker på vei Forrige gang hadde jeg MINIMALT med plager i svangerskapet, og må si symptomene har utartet seg på samme måte denne gang, bortsett fra at jeg føler meg UTROLIG trøtt tidlig kveld. Syns liksom at brystene mine ble en smule "tunge og ømme", samtidig som arbeidsbuksa mi ikke akkurat føltes "slakkere rundt livet", noe den ut fra mat og trening burde gjøre. Men, det er vel gjerne sånn at det syns fortere når en har vært gravid tidligere, men dette syns jeg var litt i det tidligste laget. Forrige gang la jeg på meg 17 kg., men var alikevel "liten gravid". Kom aldri ned igjen de siste 7-8 kg fra der jeg startet forrige gang som jeg var gravid, så nå går jeg på tragisk vis å bekymrer meg for å bli flodehest og ikke minst, er det flere enn ett foster i magen min denne gang liksom ? Er jo så teit, og typisk oss damer som tenker sånn. Men, jeg tenker å gjøre som forrige gang i svangerskapet mitt, trene så lenge jeg orker, for jeg er en person som trener mye og det gjorde jeg forrige gang også. Siste intervalløkta mi var tre uker før jeg fødte liksom...Og jeg følte meg i mitt livs form da jeg fødte sist Terminen min har jeg regnet meg fram til 19. juni, så det blir spennende. Da blir det tre år mellom ungene Er det flere her inne som venter nr 2, 3, 4 osv ? Hvordan er formen deres ? Og syns det "fort" ? Hadde liksom hatt et håp om å skjule det litt da serru Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143706945-gravid-igjen-hurra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 22. oktober 2011 #2 Del Skrevet 22. oktober 2011 Velkommen og gratulerer:) jeg har ei på 4, blir fem i januar;) har termin 11. Juni:) jeg er så trøtt at jeg er50% sykemeldt. Litt ømme pupper, litt kvalm innimellom og klare ikke å gå i noe annet en tights... Med nr en var jeg ikke noe kvalm, men ellers likt... Da trettheten gikk litt over overtok bekkenløsningen... Men jeg er så lykkelig:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143706945-gravid-igjen-hurra/#findComment-143708005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*LilleTroll + spira Skrevet 22. oktober 2011 #3 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg er gravid med nr to, frøkna mi blir 4 i mai 2012. Jeg vet alt om vektbekymringer.. Jeg er dum nok til å stille meg på vekta HVER DAG. La på meg 30 kg sist og syntes ikke det var noe festlig i det hele tatt. Sprengte ben, vonde årer og generelt bare TUNG! Må skryte og si at jeg klarte å miste alt + 4 kg til, men det krevde jammen meg blod, svette og tårer..!! Jeg er stuptrøtt og kvalm, som sist. Han dog ikke beg å kaste så voldsomt opp denne gang, så det er jo håp :-) Har virkelig lyst til å klare å trene denne gang. Sist brakk jeg med bare jeg så en oppoverbakke. Lykke til med graviditeten jenter :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143706945-gravid-igjen-hurra/#findComment-143709215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå