Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det? Ser det er flere som nemner det,men jeg forstår ikke helt hva det innebærer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil si låsninger i rygg eller nakke hos babyen;) Oftes muskler som er litt i ulage vil jeg tro. Noen babyer som kan få det hvis det har vært litt "tøft" for babyen under fødsel:) F. eks: Tatt med sugekopp eller kommer med ansiktet opp.

Skrevet

Takk for svar:) Men da lurer jeg på hvordan man kan se om et barn har låsninger,eller om man i det hele tatt kan se det?

Skrevet

Min hadde låsning både i nakke og korsrygg. Han skrek alltid i bil, var vanskelig å få til å sove på dagen, lå skjevt som en banan, hadde favorittside, slet med å ta puppen på den ene siden, og beveget armer og ben mer på den ene siden enn den andre.

At alt dette pekte mot låsninger, visste jeg ikke, men brikkene falt på plass i ettertid! Tre behandlinger hos kiropraktor gjorde susen :o)

Må bare si at jeg hadde en kjapp, men helt problemfri fødsel. Spurte kiropraktor om grunnen til låsninger. Han sa at det ikke er helt sikkert, da de ser det samme hos dem som blir tatt med keisersnitt som hos dem som blir født vaginalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...