Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Vi er litt i tenkeboksen ang. det å bli gravide med barn nr.2;) Førstemann gikk som en drøm på 1.pp, noe som overrasket meg etter et p-pillebruk i nesten 6 år sammenhengende, som røyker og ikke særlig sunn før jeg ble gravid.. Hva er deres "resultater"?? Litt spent;)
Mammapudding Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Vi hadde et lite "uhell" og vips var vi gravide med Leah. Nå prøver vi på nr.2 og har snart prøvd 1 år, har vært gravid å mistet 2 ganger da, men 1 år siden vi begynte å prøve. Trodde det ville gå fort! Men for noen gjør det jo det da:)
Tessy Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Vi har bestemt oss for barn nr to nå, førstemann satt med en gang...så vi er vel litt i samme båt der okktober**mamma08. Jeg har EL om ca en uke, så da setter vi inn det første støtet! hehe...kan jo være vi er like heldige denne gangen, men det tror jeg ikke så mye på..må prøve å holde forventningene nede tror jeg...! Kan vel da som sakt ikke svare på spm men lurer på det samme selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå