Gå til innhold

Vognpose, vognpose, vognpose!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke vognpose jeg skal kjøpe til mini!!!?? Det er jo så mange å velge imellom!! Lillegutt på 3,5 mnd må snart over i sportsvogn delen, så vi trenger en god og lun vognpose (som også kan "snurpes" igjen i hode enden)... Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har mini easygrow. Liker den veldig godt. Den er lun og varm. Den er også lang når en tar på det medlølgende "leddet" så en kan bruke posen leeenge :) Også kan dan "snurpes" igjen i hode-enden :)

Skrevet

Vi har odenwalder dunpose og er veldig fornøyd :)

Skrevet

vi har easygrow og er superfornøyd. Den kan snurpes godt i sammen og kan forlenges når mini blir større. Slipper å ha lang pose nå når hun enda er litt liten.

Vi måtte gå over til sportsvogndelen for å bruke den, men det har mer med at mini er så lang og vi har liten vogn. Hun er 5,5 mnd.

Skrevet

Jeg fikk en voksi classic til prinsessa. Har ikke begynt å bruke den enda, da jeg må over til sportsvogndelen først. Snuppa er like gammel som din lillegutt, og jeg vil utnytte baggen så lenge jeg kan :P Ulempa med liten vogn det med vognpose...

Skrevet

Vi har også Odenwalder med bamsen inni. Kjempefornøyd:-)

Skrevet

Vi har voksipose, og lillegutt sover så godt oppi der:) Den kan ikke snurpes igjen øverst, men han ligger såpass langt nedi at han ligger lunt uansett. Dvs voksiposen er såpass stor at hodet ligger et stykke nedenfor toppen av posen. Veldig klønete forklart, men jeg har bare drukket én kopp kaffe i dag:)

Skrevet

Vi har Easygrow og er fornøyd med den, men en svakhet ved den er at glidelåsen har blitt ødelagt. Og når jeg reklamerte i butikken sa de at det var en svakhet ved den posen. Vi bruker den nå uten glidlås da siden det er god borrelåslukning. Får se hva jeg gjør til vinteren når det blir skikkelig kaldt. Hadde nok valgt Odewalder om jeg skulle kjøpt ny pga glidelåsen.

Skrevet

Vi har en dunpose (?) fra Ticket to Heven, glidelås og snurping oppe, helt grei :)

Hovedposen er en gammel Voksipose, gulle god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...