Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler frustrasjon i dag. fortalte noen at jeg skulle begynne på grøt da snuppa spiser av meg hele døgnet og har begynt å falle på kurven sin. de kommer da med sine formaninger om snuppas bollekinn og at hun var jo stor jente. jente er 4 mnd og veier 5,5 kilo. ikke akkurat en kjempe baby. bollekinn eller ikke. denne mamman trenger søvn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 2 måneder og godt over 5 kg:) Så kjør på med grøt sier nå jeg! Da blir nok både mor og barn mer fornøyd og det er jo det viktigste!

Skrevet

Hehe min er 11 uker og 5 kg, og hun var 5 uker for tidlig født til og med, så kan ikke skjønne at jenta di er så stor akkurat med mindre hun er 20 cm :P Enig med Pix!

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din! Min slanke baby har også noen enoorme bollakinn. Hun er 6 mnd og veier 6,8 kg, så hun er ikke noe kjempe baby heller:) Her hin dagen var det en som syns hun var stor for alderen....? Ble mildt sagt sjokkert da hun er veeeldig liten iforhold til andre på sin egen alder.

Jeg fikk grønt lys av hs å begynne med grøt når hun var 4 mnd, og skjønner godt at du vil begynne:) Kan ikke være greit å bli spist av konstant og ikke få seg noe søvn!:)

Skrevet

hvorfor må alltid folk ytre sine tanker når de egentlig ikke vet hva de snakker om?. Stadig får jeg høre hvor stor hun er. Prøver å fortelle folk at faktisk så ligger hun "lavt" for alderen. ikke for liten, men heller under enn over gjennomsnittet. Det høres ofte ut somk jeg har den kjempe babyn. men hun har bare runde kinn:)

Skrevet

Har selv ei jente som var 5,5 kg på 5 mnd kontroll...og jeg får også høre "men hun ser da så sunn og frisk ut,bollekinn,godt hold etc" det er frustrerende..men jeg bryr meg ikke om det..JA,hun er i godt humør og ser helt fin ut,men faller på kurven og er mye oppe om natta for å få mat..Gi jenta grøt,kanskje hun vil sove litt bedre..lille snuppa her gjør ikke det selv om hun får grøt...så jobber med at hun ska få i seg litt mere mat...ikke vil hun ta flaske heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...