*LillaMeg* Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Ja, hva gjør dere ikveld? Jeg KJEDER meg.. Samboeren min er på middag med gutta fra jobb, og lillemann sover søtt (enn så lenge, haha.) Er jo ikke en dritt på tv.. Eller, nå ser jeg Nytt på Nytt, men ellers er det ingenting. Kjedelig. Hehe. Jeg kjeder meg så mye at jeg vurderer å laste ned nettpoker, og spille om lekepenger.. Haha.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Spiser sjokolade og ser tv mens jeg nerder på nett og koser litt med katten. Sløv fredag og det er utrolig deilig:-) Ha en finfin kveld hva enn du måtte finne på og god helg:)!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Kjeder meg jeg også! Samboeren er fortsatt på jobb pga krise, og blir nok værende utover natten, og jenten sover.... Helt enig med deg, bare dritt på tv om fredagen!
bitthen Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg og mannen min har vært en tur bort til svigers og snyltet fredagspizza, så har vi sett en dårlig film. Nå skal jeg legge meg. Gullet purker og sover, satser på han sover hele natten Veldig innholdsrik fredag, haha
*LillaMeg* Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2011 Litt godt å sløve og da.. Alltid lite på tv i helgene, merkelig og kjedelig. :s Deilig med snyltepizza..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå