Gå til innhold

Er dere lei nå jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 35 og kjenner at jeg er rett ut drittlei hele graviditeten! :) Nå vil jeg ha babyen min ut! Flere som er lei? Hvor langt på vei er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er lei!! er bare 31 uker så burde ikke vært lov ennå men.

lei av å bekymre meg over lite liv osv og. blir sliten av det:(

Skrevet

jeg er i uke 40, og har vært lei kjeeeeempe lenge. skjønner ikke at jeg holder ut. vil ha ut ungen nå. LEI er bare fornavnet her ass.

Skrevet

Er helt enig. Er i uke 35 og trodde faktisk ikke det gikk an å bli så lei. Bekkensmerter, ryggsmerter, kynnere, svimmelhet, lite eller ingen nattesøvn og kort lunte. Håper inderlig lilletulla har tenkt å komme ut litt før tida. Vet fra sist at det er så verdt alt strevet når hun først kommer ut, men fytterakkern assa! Så skjønner veldig godt hvordan du har det.

Skrevet

Ja, det er helt forferdelig! Ikke bare fryd og gammen å gå gravid, det skal være sikkert. Gleder meg til å ta et glass vin igjen, ligge på mage, slippe harde spark i ribbena osv. For ikke å snakke om det å gå rundt å grue seg til fødsel!! Vil bare ha det hele overstått, fytti katta ...

Blitt veldig slapp og sliten i det siste også, men nytter lite når mannen jobber hele dagen og 2 åringen ikke går i barnehage ..

Skrevet

Jeg er ikke lei enda..Er 37+4 med nr tre. Føler nesten ikke det har gått opp for meg at jeg er gravid enda, og så skal det hele liksom snart være over!

Nyter disse siste dagene/ukene av graviditeten, i visshet om at det blir siste gang.. Det hele er rett og slett litt vemodig.. Men, selvfølgelig gleder jeg meg kjempe til å møte lilletroll!

Skrevet

Dette er faktisk min siste også, men syntes ikke det er vemodig i det heletatt, gleder meg noe voldsomt til å bli ferdig faktisk. Tror ikke jeg er så flink på å gå gravid, hehe :P Men nå er det nok mye fordi jeg sliter med bekkenløsning også, det gjorde jeg ikke under forrige graviditet.

Skrevet

Ja er rett å slett dritt lei!!! Er i uke 39+1 og har igrunn var lei ganske lenge, fikk mange så fort så er sikkert derfor. Merker at ikke det er bare bare med to aktive gutter utenom heller så skal bli godt å få snuppa til verden nå ::

Lei av å føle meg svææær, vondt både her og der, halsbrann ikke minst minimalt med søvn om natta, skal rett å slett bli nydelig å få kroppen for seg selv igjen :)

Skrevet

Suuuperlei svangerskap og teite teite kroppen!!! Vondt alle steder og er tidvis nesten invalid pga bekkenløsning... Det er ikke allright... Men ønsker den lille i magen best mulig start så håper den holder seg inni der et par uker til, men SÅ kan h*n få komme ut til verden til oss ;)

Er i uke 35 nå og venter veldig på å nå uke 37 så vi kan begynne å vente og håpe på fødsel! Hjemmefødsel! =)

Men en ting er sikkert! Dette er tredje og SISTE svangerskap for dette gjør jeg ikke en gang til!!! Det holder nå! Har fylt kvota mi nå synes jeg.. Kroppen vil ikke mer kjenner jeg...

Masse lykke til til alle dere andre utålmodige der ute!!! Vi får bare tenke at jo lenger de små får være der inne frem mot termin jo bedre start på livet får de =) De kommer når de er klare ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...