Peispå! Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Mistet ikke noe særlig med hår da snuppa ble født for 4 år siden, men etter lillebror... Synes nesten det er i meste laget altså, begynner faktisk å bli bekymret selv om jeg vet at det er vanlig. Har tykt hår, så har litt å ta av...men, fortsetter dette lenge, blir jeg vel snart skallet:-( Kan dette til og med være værre med et visst kjønn? Bare en tanke som streifet meg, siden symptomer,svangerskap,fødsel, ja,faktisk alt har vært annerledes med gutten, enn med jenta. Har mistet masse hår i flere uker nå, hvor lenge bruker det å vare?
Flaggermusa Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Her begynte det når pjokken var 3 mnd og holdt på til han var 6 mnd.
Peispå! Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2011 Skal det holde på i tempoet her i 3 mnd til, er det bare å gå til innkjøp av parykk, he,he.
Flaggermusa Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Haha, det vokser jo hår ut selv om du mister så kanskje du er heldig og blir sittende igjen med noen fjon på toppen
jente_80 Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 har ikke opplevd maken, jeg!!!! det er hår etter meg overalt...! Synes det er veldig plagsomt....! startet da tuppa var ca 4 mnd.. nå er hun 5 1/2. ik...!!
Babyønske �� Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Begynte rett før 3 mnd her, er i ferd med å gi seg nå, 6 mnd siden fødsel.
Lille- MO Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 her begynte det da gutten var drøye 3 mnd og ga seg for ca 3 uker siden, da han var 6 mnd gammel. men ble gradvis mindre og mindre, så er nok ikke sikkert det blir så ille. jeg hadde og veldig tykt hår, og mitt er jo tynnere nå, men langt i fra skallet
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Ojsann, og her har det begynnt allerede da han er 1 mnd
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Svigermor måtte faktisk bruke parykk etter at sambo kom., hehe..Hun har veeldig tynt hår idag pga det. Jeg føler at det ligger mer hår på ryggen, gulvet og på børsten enn det er på hodet etter at jeg har tatt meg en dusj..ligger hår overalt, til og med i bleiene!! Tror jeg begynte rundt 4 mnd etter fødsel, og jeg gleder meg til det roer seg!
Peispå! Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 22. oktober 2011 Uff, jeg føler jeg har det likens som deg lillelykkelig! Hårene ligger overalt og sluken er halvtett etter hver dusj. Ser faktisk ut som jeg har mistet det meste av hår ved ørene, det er ihvertfall synlig. Skrekk og gru, greit å spøke om det, men jeg kan bare ikke holde på slik i flere mnd! Hadde ikke falt meg inn at dette vil skje, siden jeg knapt mistet et hårstrå etter første fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå