juniblomst Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Er i uke 8. Sliter med kvalme dagen lang, og samtidig er jeg sulten hele tiden! Litt frustrerende... Andre som har det slik?
vårlille2012 Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Hei Har det sånn jeg og. kan være kjempesulten, så lurer jeg på hva jeg kan tenke meg å spise, men så orker jeg ikke å spise noe særlig alikevell pga kvalme. Kjempefrustrerende
Benkit Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Har hatt det veeeeldig sånn!! Må spise hver annen time minst.. Har ikke lyst på noe så blir mye brød:(( men er nå i uke 10 og det begynner å bli bedre:))
Leirha Skrevet 22. oktober 2011 #4 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har det sånn. Har vært konstant kvalm siden uke 5, er uke 7 nå, og det blir bare verre og verre. Jeg har vært kvalm i mine forrige svangerskap også, men da begynte det i uke7-8 og varte til uke 16, med kvalme vær dag, men kastet opp de siste gangene i uke 22. Jeg hater det, det er ingenting kjekt med å g å være frustrerendes kvalm hele dagen. Jeg styres av kvalmen, det nytter ikke å gjøre mat innkjøp. Når jeg er kvalm, bestemmer kvalmen hva jeg kan spise, det er som regel bare en ting jeg kan spise, men jeg vet ikke hva før jeg tenker på det der og da, neste måltid kan det være noe helt annet... His jeg spiser noe annet enn akkurat det jeg tenker på, ja da blir jeg skikkelig dårlig og kaster opp i bøtter og spann. Jeg må spise ca hver 2-3 time for å holdekvalmen noenlunde i sjakk, spiser ikke super mye, men kommer nok til å legge på meg av dette. HAr funnet ut en ting som hjelper, appelsin, alt med appelsin, klementin, fanta, juice.. Alt mulig kan hindre litt av kvalmen, så jeg må alltid ha appelsinjuice om morgenen, hvis ikke klarer jeg ikke å spise
juniblomst Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2011 Greit å høre at man ikke er alene om dette... Vi får satse på at det snart vil gå over! :-)
jubbu Skrevet 24. oktober 2011 #6 Skrevet 24. oktober 2011 Helt enig i at omtrent alt som har med appelsin å gjøre hjelper på kvalmen...Den gule fun light safta er redningen min for tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå