Gå til innhold

Abort er booket - han mener han er for gammel...

Anbefalte innlegg

Mannen og jeg har tre barn -som begynner å bli ganske store. Har diskutert å få en til men det varn han helt negativ til og det var greit for meg.

Og så viser det seg at jeg har blitt gravid i alle fall - han var vel for sen i å hoppe av i svingen, som er den prevansjonen som vi bruker...

Han vil fortsatt ikke ha barn. Mener at han er for gammel snart 50 år.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er redd for at jeg blir bitter på han hvis jeg bare gjøre det for at han skal få viljen sin, men tar jeg ikke abort så måtte jeg flytte ut sa han....

Åh som jeg strever nå!!! Er jo glad i han og vil være med han, men er kjempe redd for at jeg kommer til å angre meg på en evt. abort....

Sukk.

Noen som har noe å bidra med av gode råd? Skal inn om 4 dager....

Fortsetter under...

Uff, for ein fæl situasjon det må vere.

Prat nøye og lenge med han om det. Prøv å få han til å hugse alle dei gode stundene med småbarn, prøv å få han til å forstå ønsket/behovet du har.

Og forresten, når "hoppe av i svingen" er prevansjonsmåten, då bør han ikkje forvente at du skal unngå å bli gravid, og synest det blir feil av han å tvinge gjennom ein abort, når ein har såpass usikkert prevansjonsmiddel.

Gå i deg sjølv, om barnet er ønska frå di side, vil du truleg angre etter at det er fjerna, med mindre du har argument som gjer at den mentale delen av deg aksepterar at slik må det vere. Men, om du trur du kjem til å angre på abort, ja, då vil du nok mest truleg det.

Hvis forholdet deres ikke er verdt mer etter så mange år sammen at han mener du må flytte ut fordi det er en til på vei, da hadde jeg f-n gjort det og beholdt barnet.

Ikke gjør noe dumt som du kommer angre resten av livet.

• 4 uker senere...

Litt vanskelig sak.

Den kunne sett helt annerledes ut om dere hadde brukt prevansjon, men det faktum at dere som godt voksne mennesker hopper av i svingen som prevansjon, vitner om dumskap fra dere begge.

Hans ønsker burde bli respektert i en normal setting, men når han er så DUM å ha sex uten dong eller P så unner jeg dere et barn til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...