Eliane Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Teller en sa som en mens? For om første dagen jeg begynte å blø er som 1 dagen av mens,da kommer jo el 14 dager etter det,dvs neste fredag? Eller blir det helt feil måte å tenke på? Mista nå i uke 7,og håper virkelig den neste sitter der den skal,og at det ikke blir så lenge til. I tillegg så fikk jeg ulbilde fra min bror kun få dager etter at min ul viste en tom livmor.. Det var ikke noe særlig..... Men uansett, noen som har en mening??
mammas skatter <3 Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 hei. vi sitter i samme situasjon. mistet i sa no 2 oktober. og vi prøver påigjen me en gang. trodde jeg hadde el i helgen som var, men hadde vel mest sansynlig el i går. skikkelig el-slim. tester ikke etter el. tok første blødningsdag som 1 dag som mens av SAèn. vist du da har syklus der el skal komme på den 14 dag så burde den vel komme da-. håper spiren sitter fort med oss.
Eliane Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2011 Jah, satser på at vi får dette til fort,og at lillen sitter godt fast. Mannen min jobber offshore,og han reiser på jobb torsdag,og da jeg har "regnet"min el til neste fredag,så skal det vel godt gjøres at vi treffer. Men får bare ha oss man,tirsdag ons før han reiser. Er jo sex før el som er viktig??!! Hehe
mammas skatter <3 Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 begge gangene jeg har blitt gravid hadde vi sex 2 dager før el og samme dag som el-slimet/el.
Lillababy Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Hei! Så leit at de har mista, det har eg og. viss ein blir gravid så rekner dei aborten som første dag i syklusen, emn slik telling blir ikkje riktig, og det må i grunn stadfestast med ultralyd. Dette er litt av grunnen til at dei anbefaler (ein del legar) å venta til ein har fått igjen mensen før ein prøver på ny. Etter å ha mista får gjennomsnittet igjen mensen 4-6 veker etterpå. For min del kom den etter 6 veker, og neste mens etter 7. Ikkje kjekt. Kan vera lurt å testa etter eggl etter å ha mista, då det og gjer svar på når mensen kjem igjen.... Greit å vite, i ein vond og uoversiktleg situasjon...Men også veldig slitsomt syns eg å testa dag etter dag etter dag .... Masse lykke til. Men ikkje slutt å ha sex når tid for eggl normalt villa ha vore, for den kan altså koma fleire veker seinare!
Trilletrill Skrevet 22. oktober 2011 #6 Skrevet 22. oktober 2011 Hei dere, trist at dere mistet:(. Husker dere begge. Jeg mistet i sa for 4 uker siden. Da var jeg nesten 5 uker på vei og det hele foregikk som en vanlig mens. Fikk el 12 dager etter første blødningsdag og sitter nå gravid igjen så jeg rakk aldri å få mensen. Jeg regner utifra første blødningsdag og er straks 4 uker på vei. Tar dessuten også Crinone ved siden av og vet ikke om det var med på å hjelpe. Uansett trenger det absolutt ikke å ta lang tid å bli gravid igjen. Bare vent til dere slutter å blø. Lykke til og håper å se dere i 1 tri snart:)
Eliane Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2011 Hva er crinone? Det er så rart å ha mistet, føler jeg ble snytt for noe jeg hadde fortjent... Alt jeg vil er å bli gravid på nytt, jeg prøver å slappe av og ta det som det kommer,men er ikke lett. Vil gjerne se meg selv og alle andre i 1. trimester snarest!
Hali Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Trist at du mista (og til dere andre òg). Mistet selv 10. oktober (4+5) - venter EL en gang neste uke. Jeg temper så jeg får se om EL har vært eller ikke, så det er greit. Krysser fingrene for at det klaffer igjen!
Eliane Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2011 Holder også på å temper.. Men bare siste to dagene, hatt 36,3 grader de to dagene, men vet jo ikke hva jeg driver med, så får nå se hva det ender opp med....
Hali Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 For min del: når tempen er under 36,50 er det tegn på at jeg ikke har hatt EL. Men etter EL stiger den til 36,70 og blir den værende der eller stiger nærmere IKM dagene er det tegn på graviditet. Men vi får se hvordan det ser ut denne pp - om syklusen er fortsatt stabil eller ikke.
Eliane Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2011 Sånn det fungerer.. Når tempen stiger, er det slik at da er el? Så jo lenger tempen er høyere jo bedre e det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå