Heidish Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 9 dager over termin ble det satt inn ballongkateter. Denne satt inne til neste morgen og hadde modnet mormunnen og 3 cm åpning. Derfor kunne vannet tas uten videre mondningskur. Etter vannet ble satt satte veene ordentlig i gang og 4 timer senere var hun født. Fikk til og med være en times tid i badekar hvilket hadde stor smertestillende effekt. Etter 5 min ordentlig trykking var hun ute. Ble kun gjort ett lite snitt slik at arret fra første fødsel ikke skulle revne. Drømmefødsel ifl jordmor ( selv om -ja- det gjør veldig vondt). Så en helt naturlig fødsel selv om den ble igangsatt. Er veldig fornøyd med Sykehuset Østfold!! Ikke minst fordi de nye retningslinjene er satt i system med en gang, og super jordmor som ivaretok alle mine ønsker! Nå er jeg i himmelen :-) Lykke til alle sammen. Har fordrevet mye tid med lesing på 3. trimester mens jeg ventet <3
Timalu2012 Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Gratulerer så mye! Hyggelig lesning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå