Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #51 Skrevet 21. oktober 2011 Mmmmmm, mimre, mimre:-) Rosa padder - sånne "skumgodteri" som var i en eller annen godtepose.... og tyggisen i de samme godteposene.... husker ikke navnet på den....? Coladrops og sånne gule "surebomber" som var i løsvekt!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #53 Skrevet 21. oktober 2011 Ja, milkyway-pålegget var bare så digg!! Savner salte skateboard (smågodt) Salte (blå) snører 7'up med bringebærsmak Flux soda var det noen som savnet; den selger de på nærbutikken her:) Så den drikker jeg ofte, tidenes brus:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #54 Skrevet 21. oktober 2011 Hmmm... Da har vi forskjellig oppfatning av kvaliteten på Toffinen. Jeg synes den er for fugdeaktig og kornete NÅ, og savner at den er litt mer sånn "hard", seig karamell slik den var før i tiden. Men det kommer kanskje an på hva vi begge definerer som "før" og "nå". Hahaha... Jeg har nemlig ikke spist Toffin på mange år pga at den har vært sånn kornete og fudgeaktig. Før for meg var på 80-tallet, og da var den ganske hard med en gang man spiste den, og så ble den litt mykere og litt sånn seig karamell etter et par tre tygg. Dødsdigg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #55 Skrevet 22. oktober 2011 Rosa panteren brusen er jo tilbake! Selger den på kiwi her! Digger det!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #56 Skrevet 22. oktober 2011 -Doc med kirsebærsmak? - Milkyway -Rice krispies (fant det nylig i Sverige, så har 8 pakker stående på boden som bare venter på å bli spist! )))) - Fajitas fra toro - Husker ikke hva det heter, men var sånne gele-drops i en rød lita eske med flere forskjellige farger. - Mio-drops - Vanilla coke (Var i USA i sommer, og gleden var stor da jeg ENDELIG fikk smake på det igjen!!) -Bonbon salte bjørner -Kjeft saft - En eller annen babygrøt på 90-tallet. som jeg elsket da søsteren min var lita. Hehe! Jeg er den mammaen som godt kan spise en skål baby-grøt til kvelds Er ofte noe jeg tenket på som jeg savner, men kommer ikke på alt akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #57 Skrevet 22. oktober 2011 http://produkter.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5661:0:10,1818:1:0:0:::0:0 Jeg savner når de små kolibristengene (med gul marsipan og tuttifrutti-strø på) lå i løsvektsnopet. Nå må jeg kjøpe disse posene til 30-40 kr og glede meg over de 4ish bitene jeg får. Nei, Kolibriegg av samme koliber eller de store kolibristengene (tre stk i en pk) er ikke det samme:p Ellers elsket jeg MAX sjokoladen, men har nesten glemt den, siden jeg aldri ser den lengre. Sist jeg så den var det på en Esso stasjon. Vet ikke om de har det ennå, men det skal jeg jaggu finne ut av i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #58 Skrevet 22. oktober 2011 Som sjokoholiker savner jeg (som overraskende mange nevner) SOHO-SJOKOLADEN i tillegg til sjokoladen ved navn 5 MINUTT!!! Sukk!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #59 Skrevet 22. oktober 2011 Walt Disney sjokolade (rødt papir utenpå; brun sjokolade med disneyfigurer i hvit sjokolade på) Og "juvelplett". Sjokoladen fra nidar som både var i smågodtet og i en av nidarposene... Liten, rund, relativt flat med strøssel på. NAM!!! Hadde gitt en arm for å få den tilbake
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #60 Skrevet 22. oktober 2011 Savner split is, blues sjokoladen, zippo (?) drikke med en elefant på, fikk den i lilla og rød, riegel sjokolade, mange iser: fingeris, fotis, tennisrackertis, puck (?) lakrisis.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #62 Skrevet 22. oktober 2011 Speiderhagl... Sånn "love boks", brusboks med lepper utenpå. (hadde sikkert syntes den var for søt alikevel nå..) toffin, sånn som var hardere i "gamle dager"
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #63 Skrevet 22. oktober 2011 Den rød stratosen med nøtter.......... Ellers veldig mye av det som går igjen oppover her....
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #64 Skrevet 22. oktober 2011 Max sjokolade og Tommy og jerry is:-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #65 Skrevet 22. oktober 2011 KitKat sjokoladen eller var det Kitcat? De har den i Sverige og Danmark da, men ikke i Norge :-/ Også den BLÅ brusen, Blå mandag Sjokolader i papir (ikke plast også var de tynnere) Soho sjokoladen.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #67 Skrevet 22. oktober 2011 Ååjaaa. Champagnedrops! De ble også solgt i poser en stund, likt med Tyrkisk peber og Pulverpadder.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #68 Skrevet 22. oktober 2011 Babygrøten fra Nestle med kavring smak!!!! Herregud JEG spiste det hver kveld før på ungdomskolen!! Haha, men knall god!! Ser at flere savner salt lakris snører, de selger de i danmark, har også sett det på europris;) Så savner jeg snack pack!!!
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 22. oktober 2011 #69 Skrevet 22. oktober 2011 syrlig blanding! den med runde drops, og mye av det andre som er nevnt her!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #71 Skrevet 22. oktober 2011 Rosa Panter brus får du kjøpt på Karmøy. Oppdaga det i sommer. )
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #72 Skrevet 22. oktober 2011 Pærebrus og annanas brus får du kjøpt i Kristiansunds området..?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #73 Skrevet 22. oktober 2011 Salte ufo, joda det fantes:-) https://www.facebook.com/group.php?gid=59874266268
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #74 Skrevet 22. oktober 2011 Rødgrøt Vaniljecola Riegel Jordbærsaftis Pæreisen Rød stratos, nam Blå hubba bubba med lakris REX karameller Hekseskudd Sort kat Fløtekiss Gøy isen med cola, appelsin og bringebærsmak, tror jeg det var BAmsemums med banan Hvite sitrondrops med fyll i gule pakker, husker ikke hva de het Kongen av Danmark drops Chips o hoy med havsalt
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #75 Skrevet 23. oktober 2011 Jeg savner - salte snører (blå) - ufo - pæreis - en gul saftis som de solgte for noen år siden. Aner ikke smake eller farge, bare at den var goood - en type blandingskrydder som de hadde for kanskje 10 år siden, kanskje mer. Finner ikke maken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå