Gå til innhold

alltid nervøs etter samleie

Anbefalte innlegg

i går hadde jeg å kjæresten sex og i dag blør jeg litt (men er brunt å ikke rødt ) det skjedde sist gang å men da var det rødt det var nesten ingenting blod ,, men gyn sa det var livmorhalsen som var ekstra ømfintelig å det var helt normalt . å sa ikkeno om at vi ikke burde ha sex men nå tør jeg snart ikke å ha sex noe mer for jeg blir bare så utrolig redd å nervøs dagen etter .. redd for å miste i tillegg så har jeg litt sånn mensenmurringer ... noen med erfaring ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143704692-alltid-nerv%C3%B8s-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke blødd en eneste gang, så har ikke akkurat erfaring.

Men det at du har sex kan ikke skade fosteret i alle fall.

Viss du skulle være så uheldig å miste, så er det av helt andre grunner, og det er ikke noe du kan gjøre med det.

Viss det fortsetter ville jeg krevd en ultralydundersøkelse, bare for å få en bekreftelse på at alt er i orden :)

Hei. Jeg hadde dette etter hver gang i forrige svangerskap, i starten. Jeg hadde det før positiv test så var slik jeg mistenkte at jeg var gravid.

Er litt redd i dag selv, se innlegget mitt om det. Men det er normalt etter sex. Menssmerter er og normalt så lenge de ikke er sterke og takvise. Men sånn murringer har jeg hatt i alle svangerskap.

jeg har vært på mange ultralyder allerede fra de fant ut at jeg var gravid igjen etter en sa i januar.. var der seinest for 2 uker siden å da fikk vi høre hjertet slå :) men jeg blir bare så nervøs når det gjelder blod å sånnt .... tenker det verste med engang...

ja jeg leste innlegget ditt maya med nr 3 ... å jeg ville ikke trodd det var noe galt .sånn fra mitt synspunkt .. som de fleste sier så er det normalt å blø i svangerskapet å etter man har hatt sex.. men jeg skjønner at du blir nervøs ..er det selv !!

hvor langt er du på vei da ?

Jeg er 5+6 i dag. Har aldri hatt sa eller noe sånt før men man tenker jo alltid på det. Nå tenker jeg liksom sånn at det kan jo ikke gå så bra 3 ganger!=) Vet jo det kan det men man går nå å er litt bekymret hele tiden mens man er gravid, men også etter at de er kommet ut. Da er det andre ting man bekymrer seg for igjen!=)

Nei, hadde jeg vist bombesikkert at dette skjedde etter samleie i går hadde jeg ikke tenkt på det, for det har alltid vært normalt for meg. Men jeg oppdaget det først nå, men det var helt tørt å ingenting på papiret så håper at det var fra i går. Å det er langfra rødt, mere sånn lyserosa-lysebrunt.

Kommer til å være litt på vakt i dag!

Hvor langt er du på vei? Du har jo vært på ul og alt så du kan nok ta det helt med ro!=)

jeg er 12+2 i dag i følge terminkalkulatoren ...så er vel egentlig i 2 trimester hehe ops.... men gyn tror jeg ligger en uke etter så er litt vanskelig å vite da gitt ...

men man blir alltid nervøs når det gjelder blod å farga utflod...jeg er ihvertfall dritnervøs i dag....håper bare alt er bra med både deg å meg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...