Gå til innhold

PERMISJON

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Jeg sitter på jobb og har 21 minutter igjen før jeg går ut i permisjon.

Jeg gleder meg sånn til å få slappe av.

Har begynt å merke bekkenplager, ryggplager, masse vann, dårlig søvn.....You name it. Men nu skal jeg bare være hjemme og værpe....og vente på det lille underet mitt.

Hva skal dere ta dere til i permisjonstiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå jeg gleder meg til det er min tur! Kjenner det er tungt å være på jobb nå...siste dagen min på jobb er 1.desember.

Jeg skal bare slappe av i permisjonstiden. Og gjøre akkurat det jeg føler for og orker :) Smådille hjemme, bake julekaker kanskje osv :) Å som jeg gleder meg :)

Skrevet

Jeg tror jeg har hatt min siste arbeidsdag i dag! Kjenner nå at det begynner å bli nok. Har endel bekkensmerter, vann i kroppen og er generelt stor og tung. Har jobbet bare 50% de siste ukene, men merker nå at det rett og slett begynner å bli for tungt å være på jobb! Alle "plagene" mine blir mye verre de dagene jeg jobber, både mens jeg er på jobb og etterpå. Skal til kontroll hos legen min på mandags morgen og da kommer jeg til å be om å bli sykemeldt i resten av stillingen min også.

Jeg gleder meg veldig til å starte permisjonen min! Det skal bli godt å få litt overskudd til å være mamma for jenta på 3,5 år også. Utenom å gi litt mer av meg selv til henne gleder jeg meg til å kjøpe julegaver, ordne hus, strikke til babyen og ikke minst pakke ut klærne som vi har spart på siden sist!

Skrevet

jeg srtet også permisjonen i dag :) Men jeg har gått sykemeldt siden 29 august.. Men deilig å endelig kunne være DER :)

Skrevet

Å så heldig du er som har begynt med perm. :) jg gleder meg til det er min tur.jeg skal begynne på permisjon den 24 besember.

du får masse lykke til med resten av sv.skap og har en hyggelig permisjon :) nyt tida og kos deg mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...