Gjest sug lut Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Eller i hvert fall en god sykelikør og sykerødvin. For rent medisinske formål. Og sykesjokolade (gjerne Anton) Og syke-tv, brukerdefinert (sånn at det ikke noen gang er dumme reality-serier eller konkurranseprogram, men bare fine ting, og aldri reklamepauser, som defninitivt gjør meg sykere). Og løpende forsyning av syke-tegneserier. Og syke-pizza akkurat når jeg måtte finne på å være sulten, siden det er så sjelden. Er det for mye forlangt?
bIomstre Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Sykebrennvin finnes det jo masser av. Hva slags syke snakker vi om? For det er ikke bra å ta ifm selskapssyke, humørsyke, havesyke, maktsyke, herskesyke eller dømmesyke. Ganske vanlig å bruke når man har jappesyke, men hjelper ikke noe. Post reisesyke? Syke-pizza står på gule sider, de andre er det litt verre med. BBC hadde fine syke-kanaler i gamledager, vet ikke åssen ståa er nu. Uansett, god bedring!
Gjest sug lut Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Vi snakker om ordentlig syk syke, rist-meg-og-hør-det-skrangler-i-piller-syke, så-mye-medisin-at-jeg-lyser-i-mørket-syke. Så antakelig er alt alkoholisk fy, like greit at jeg ikke har noe. Men det hadde vært godt. Bedre enn syke-Biola... Nå har jeg blitt oppvartet og har dameblader, aviser og tegneserier, det hjelper nok litt i hvert fall. Sofaen er også en trofast venn. Ja, BBC har sine øyenblikk, dessuten er den sykes psyke veldig formbar og jeg har nå kontakt med min indre 59-åring, så jeg ser på Antiques Roadshow med glede. Og Good morning Kalimantan. Og Animal Planet. Takk, forresten!
bIomstre Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Oi, oi, liker-antiqus-roasdshow-syk altså! Så syk har jeg også vært en gang... Da tror jeg det paser med syke-portvin! Og å lyse i mørket kan jo ha sine fordeler. Anbefaler dog sovemaske. :-)
bIomstre Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 (og jeg har litt fyllesyke som gir utslag i bl.a stave og tasteferdigheter, drar snart hjem og reparerer....) Med håp om en bedre helg!
Gjest sug lut Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Takk, og en god reparasjonsprosess til deg også!
Gjest amandine Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 Kjære syke-lut! Antiques roadshow er jo bare deilig! Du kan surfe på nettet om du orker, jeg kan finne på å bruke tid på graphics-fairy-bloggen, for eksempel;-) Eller du kan ta en snartur hit m luftambulanse, lover selskap og nybakt brød evt vin og likør/konjakk/whisky. Godt å se deg!
Gjest sug lut Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Kanskje jeg må skaffe meg en rik elsker med privatfly, amandine, det hørtes veldig fristende ut... Er dere friske?
Gjest amandine Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 Oh yes! Og nå får ingen lov å bli syke/brekke noe på en stund!! Her er i tillegg mannefritt i helgen, så sofakroken er stooor!
lilja70 Skrevet 23. oktober 2011 #10 Skrevet 23. oktober 2011 Bzzz-er deg noe sykebrennevin, selv om jeg innser at det nok er for seint... Det er ikke så god holdbarhetsdato på den heller, så du får ta deg en solid støyt - dette er en gave bare for at du fikk meg til å le, jeg syns jeg ser deg bli skranglerista mens du lyser i mørket. Du er skjønn, luten. Fortsatt god bedring!!!
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2011 #11 Skrevet 23. oktober 2011 Takk, eksosrypa, jeg er fortsatt sykere enn syk så sykebrennevinet kom godt med. Joa, lyser og skrangler og har i tillegg fått et aldeles knusbedårende bivirkningsutslett. Men det er i hvert fall søndag og ungene skal ingensteds, det er lettere å være syk og langsom da... se film og spille monopol og være publikum til småens danseoppvisning... Ønsker deg en fortreffelig søndag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå