Gå til innhold

Jeg vil ha sykebrennevin

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Eller i hvert fall en god sykelikør og sykerødvin. For rent medisinske formål.

Og sykesjokolade (gjerne Anton)

Og syke-tv, brukerdefinert (sånn at det ikke noen gang er dumme reality-serier eller konkurranseprogram, men bare fine ting, og aldri reklamepauser, som defninitivt gjør meg sykere).

Og løpende forsyning av syke-tegneserier.

Og syke-pizza akkurat når jeg måtte finne på å være sulten, siden det er så sjelden.

Er det for mye forlangt?

Skrevet

Sykebrennvin finnes det jo masser av. Hva slags syke snakker vi om? For det er ikke bra å ta ifm selskapssyke, humørsyke, havesyke, maktsyke, herskesyke eller dømmesyke. Ganske vanlig å bruke når man har jappesyke, men hjelper ikke noe. Post reisesyke?

Syke-pizza står på gule sider, de andre er det litt verre med. BBC hadde fine syke-kanaler i gamledager, vet ikke åssen ståa er nu.

Uansett, god bedring!

Gjest sug lut
Skrevet

Vi snakker om ordentlig syk syke, rist-meg-og-hør-det-skrangler-i-piller-syke, så-mye-medisin-at-jeg-lyser-i-mørket-syke. Så antakelig er alt alkoholisk fy, like greit at jeg ikke har noe. Men det hadde vært godt. Bedre enn syke-Biola...

Nå har jeg blitt oppvartet og har dameblader, aviser og tegneserier, det hjelper nok litt i hvert fall. Sofaen er også en trofast venn.

Ja, BBC har sine øyenblikk, dessuten er den sykes psyke veldig formbar og jeg har nå kontakt med min indre 59-åring, så jeg ser på Antiques Roadshow med glede. Og Good morning Kalimantan. Og Animal Planet.

Takk, forresten!

Skrevet

Oi, oi, liker-antiqus-roasdshow-syk altså! Så syk har jeg også vært en gang... Da tror jeg det paser med syke-portvin! Og å lyse i mørket kan jo ha sine fordeler. Anbefaler dog sovemaske.

:-)

Skrevet

(og jeg har litt fyllesyke som gir utslag i bl.a stave og tasteferdigheter, drar snart hjem og reparerer....)

Med håp om en bedre helg!

Gjest sug lut
Skrevet

Takk, og en god reparasjonsprosess til deg også!

Gjest amandine
Skrevet

Kjære syke-lut! Antiques roadshow er jo bare deilig! Du kan surfe på nettet om du orker, jeg kan finne på å bruke tid på graphics-fairy-bloggen, for eksempel;-) Eller du kan ta en snartur hit m luftambulanse, lover selskap og nybakt brød evt vin og likør/konjakk/whisky. Godt å se deg!

Gjest sug lut
Skrevet

Kanskje jeg må skaffe meg en rik elsker med privatfly, amandine, det hørtes veldig fristende ut...

Er dere friske?

Gjest amandine
Skrevet

Oh yes! Og nå får ingen lov å bli syke/brekke noe på en stund!! Her er i tillegg mannefritt i helgen, så sofakroken er stooor!

Skrevet

Bzzz-er deg noe sykebrennevin, selv om jeg innser at det nok er for seint... Det er ikke så god holdbarhetsdato på den heller, så du får ta deg en solid støyt - dette er en gave bare for at du fikk meg til å le, jeg syns jeg ser deg bli skranglerista mens du lyser i mørket. Du er skjønn, luten. Fortsatt god bedring!!!

Gjest sug lut
Skrevet

Takk, eksosrypa, jeg er fortsatt sykere enn syk så sykebrennevinet kom godt med. Joa, lyser og skrangler og har i tillegg fått et aldeles knusbedårende bivirkningsutslett. Men det er i hvert fall søndag og ungene skal ingensteds, det er lettere å være syk og langsom da... se film og spille monopol og være publikum til småens danseoppvisning...

Ønsker deg en fortreffelig søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...