Gå til innhold

Pakket og strippet og klappet og klar :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn!

Da er jeg pakket (har jo vært det i noen uker nå), strippet (var på overtidskontroll på Riksen idag), klappet (hadde med meg samboeren, og det var veldig trivelig - for det ble mye venting, og så fikk han også litt informasjon etc) og klar (sier seg selv når jeg er 41 fullgått uker, tror jeg..).

Hodet ligger festet godt nede i bekkenet, og jeg hadde faktisk 2-3 cm åpning (hadde ikke våget å håpe på det), og Mini har det helt fint, så når jeg i tillegg ble strippet så er det vel lov å håpe at det kanskje skjer noe mer i løpet av helga?..

Hvis ikke så blir det ny kontroll mandag.

Hvordan er det med dere andre på overtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er klar, ja!!!

Får krysse fingrene for at du slipper å vente så mye lenger nå. Men tenk på at veien har vært lang - og dere er snart i mål!!!

Lykke til!!!

Skrevet

WEEEEEEEEE!!!

Tenk at du endelig er her!! :))

Må ærlig innrømme at jeg er en smule misunnelig;) Begynner å bli stor her, og gleder meg til vår egen lille prins kommer!

Masse lykke til og hold oss oppdatert;)

Klem M

Skrevet

Oisann!!!!! Heier på deg, tenk nå er du snart mamma:)

Krysser fingre for at du er avgårde innen helga er over. Lykke til. Stoor klem.

Skrevet

Hei, nyttårsprins :-)

Ja, jeg er klar, det er samboeren også, men det rare er at vi ikke er utålmodige (ikke enda i alle fall). Så lenge vi vet at Mini har det bra, så kan vi vente litt til. Tror det blant annet henger sammen med det du sier - vi har ventet lenge, virkelig lenge (tenk, det er blitt 7,5 år..) og nå er målet så nært, så nært.

Eller som samboeren sa tidligere i svangerskapet da jeg spurte om han var klar: "Du vet, det er ikke mange barn som er såååå godt planlagte som dette.. Så ja, jeg er klar :-) "

Tusen takk for godord!

Skrevet

Popstar - jeg kan jo si det samme til deg! Tenk, du er her, stor mage og også sååå nær målet!! Hurra!!

Tiden går fort. Klarer du å kose deg litt ekstra med din kjære de siste ukene? Nå er sjansen der til å kose dere litt ekstra, bare dere to :-)

Det er et godt råd, som jeg ikke har vært flink til å ta selv, i vårt tilfelle pga huskjøp/-salg, flytting, oppussing og andre "greier". Men vi har hatt mange fine stunder sammen likevel.

Lykke til med innspurten,

klemmer til deg også fra M :-)

Skrevet

Katta, det er så godt å lese at dere koser dere med veslejenta!

Ja, vi får se hvordan det går. Har hatt murringer og verk siden strippingen idag, så vi får nå se om det roer seg eller om det skjer noe mer. Uansett så er hun jo her senest om en uke, tenker jeg.

Ha en super helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...