Gå til innhold

hvilken krem bruker dere nå om vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nettopp innvandret fra spania hvor vi ikke har hatt bruk for krem til ansiktet til lillemann, tenker jeg at det sikkert er lurt å bruke det nå som det er mye inn og ut og veksling mellom kaldt og varmt og ikke minst tørt inneklima.

Hvilken krem vil dere anbefale? A derma? andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Bruker ingen kremer. Har brukt kuldekrem når det har vært minus 15 eller lavere temperatur, men utenom det så bruker jeg ingen kremer på datteren min.

Skrevet

Hei :)

Jeg bruker god gammaldags A-creme http://www.a-creme.no/ . Det finnes flere gode og milde kremer til babyene, så jeg tror ikke du kan trå så veldig feil hvis du spør på apoteket for eksempel. Nå som det ikke er så veldig kaldt enda trenger du ikke å bruke kuldekrem. Husk å la kremer trekke godt inn før du går ut. Dette gjelder både vanlig krem og kuldekremer.

Skrevet

jeg bruker kun aderma, både i ansiktet å resten av kroppen. smører somregel hele hun 1 gang i uka, å annsikt å hender hver dag. bare elsker den kremen, bruker den selv også :)

Skrevet

skal definitivt bruke kuldekrem og her hos oss er det allerede ganske kaldt, var kun 1 gr da jeg trillet kl 10.

Liker best kremer på tuber jeg, liker ikke at man må stikke fingrene ned i krukken, tenker på bakterievekst og at kremen mister mye av sine egenskaper når det kommer så mye oksygen til kremen hele tiden.

På høy tid at A derma kremen kom på tube synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...