Gå til innhold

Noen andre med termin i juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 18 juli . Vi har to barn fra før og vi har så vidt snakket på en tredjemann,men ikke noe bestemt. Plutselig var jeg gravid,enda vi har brukt prevensjon. Har brukt noen dager nå på å venne meg til tanken.Var veldig rart og få det så uforbredt. Selvfølgelig skal vi beholde det. Men litt "skumelt" også.Blir fem år siden siste.Men kjenner jeg gleder meg over hva vi har forran oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin måned skifte juni/juli. Gleder meg veldig.

Skrevet

Testet positivt torsdag kveld, passelig i sjokk både jeg og samboer. Vi har ikke prøvd og få barn, men den lille er jo velkommen.

Er idag 6 uker på vei og har termin 14 juli =)

Gratulere til alle dere andre =) Håper virkelig alle spirene sitter godt <3

Skrevet

Termin blir ca 20-22 juli. Barm nr. 3 om alt går bra. Tok ut spiral og etter 2 dager kom TR og vips.............. SÅ skjedde utrolig fort. Skal nyte svangerskapet til fulle. Mine to tidligere svangerskap har vært veldig fine. Kun halsbrann som var sjenerende. Har gutt og jente fra før og svangerskapene har vært like, så satser på at jeg er like heldig denne gang.

Skrevet

Testet positivt idag, ikm en gang mellom idag og tirsdag..

Foreløpig termin er 25.juli.. Dette er vårt første barn og første gang jeg er gravid etter å ha prøvd i halvannet år..

Er kjempespent og håper virkelig denne spira klamrer seg fast i 8mnd til..

Skrevet

Jeg har nå testet positivt i går på morgenen og måtte ta en test til i kveld for å være sikker, har IKM i morgen søndag. Enlig terminkalkulatoren er termin 24. juli. Har en sønn på 5 år fra før, så jeg føler meg som førstegangsfødenede.

Skrevet

samme dato som meg :)

Skrevet

opplevd akkurat det samme i sommer , men viste seg at jeg har blitt gravid igjen og har termin 3 eller 4 juli ..:) gleder meg og håper virkelig at det går bra denne gangen :)

Skrevet

Jeg har termin i månedskifte juni/juli :) Prøver å tenke positivt hele tiden, men etter ma i mars (uke 12) og sa i juni (uke 6) har man hele tiden noen uhyggelige tanker som svirrer rundt. Krysser fingrene denne gangen på at alt går bra. Jeg er kvalm som et uvær, sykemeldt nå på 2.uken. Konstant trøtt og ømme bryst. Bor i Bergen :)

Skrevet

Jeg har termin ca. 6. juli, men har vært redd for å skrive her inne. Har allerede mistet 3 ganger i løpet av 1 1/2 år og redselen for at det skal skje igjen er selvfølgelig der...... Men, denne gangen har jeg håp. Har flere symptomer enn jeg har hatt før, og ser på det som veldig positivt! Er uggen hele dagen, veldig trøtt og veldig ømme bryst. Det å være kvalm/uggen har jeg ikke vært med på før, så det er noe nytt! Håper jo det betyr at fosteret lever - det har vist seg tidligere at fosteret har dødd i uke 5, selv om kroppen ikke la merke til det før i uke 10.....

Håper virkelig det går bra denne gangen og at jeg kan følge tråden videre!!

Skrevet

Jeg melder meg på her, jeg. :) Venter barn nr. 2 i juli. Er 6 uker på vei og er kvalm, sliten/ trøtt og har ømme bryst. Har slitt med en lungebetennelse og det kan jo hende at jeg er litt sliten og trøtt grunnet det..... Håper det!

Gratulerer så masse til dere andre juli- damer. Må bare sende en ekstra gratulasjon til de som har prøvd en god stund og endelig fått det til. Jeg er kjempeglad på deres vegne.

Skrevet

da henger jeg meg på også :) venter nr 2 ca 15 juli :) så er 6 uker nå. skal på tidlig ul 23.11 er kjempe spent da, jeg har fått litt hjelp til å bli gravid så kan det være at det kan bli tvillinger, litt skummelt. gratulerer til dere andre her inne :)

Skrevet

Jeg har termin den 23 juli :)

Skrevet

17. juli her og 11 år siden sist... Skrekkblandet fryd:)

Skrevet

11, juli endelig bekreftet. :)

Skrevet

Og da er jeg tilbake. Var med i juliklubben 2009, utrolig koselig, har fortsatt kontakt med flere av "damene" der. Vi skal faktisk ha julebord nå på lørdag så da må jeg vel avsløre for resten av hurven at jeg har en ny julispire i magen :)

Bor på Bærums verk og håper å bli kjent med andre babymager i nærområdet siden vi er nyinnflyttet (fra Oslo) og ikke kjenner en sjel.

Termin 24. juli så dette er F E R S K T! Krysser fingerne for at alt går fint.

Skrevet

Termin her inne på BIM er 22 juli.

Er forferdelig kvalm og har null matlyst.

Hadde en SA i mai 6 uker på vei, så jeg er spent på hvordan det går denne gang. Venter på den perfekte anledning på å fortelle det til pappaen.. Ha en fin helg alle sammen :)

Skrevet

hei hei alle sammen, jeg har fått termin 19 juli,og er fra oslo. er både spent, glad og redd, har hatt en dødfødsel i januar 2011 (39+5, en nydelig pike:(... og dette var en etterlengtet nyhet vi fikk igår, har prøvd å bli gravid igjen etter våres store tap. håper aldeles at det går bra denne gangen, er bare full av bekymringer. krysser fingre jeg,og håper at jeg en gang i juli neste år, sitter med en nydelig frisk baby i fanget mitt:)

Skrevet

niveabody420

saa utrolig vanskelig det maa ha vaert for deg! skjønner godt at du er bekymret denne gangen.. Men da vil du jo sikkert faa mye mer oppfølging i denne graviditeten!

Haaper virkelig du sitter med en frisk baby i juli neste aar!

Skrevet

Hei, har termin 31. juli!!:) <3 Har ingen barn fra før, det gledes!

Skrevet

hei

jente på 29 med 2 jenter på 7 og 3. så termin 28juli:)

spennende....:)

Skrevet

foreløbi beregna termin 14 juli 2012 <3

Skrevet

Akkurat funnet det ut. 29.juli ifølge sånne terminkalkulatorer=) Spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...