Gå til innhold

Noen andre med termin i juli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 07.Juli :) Jeg er 20 år, og dette blir min første, så jeg er veldig spent! Jeg er litt uggen, oppblåst og har vondt i korsryggen.. Kjenner at det skjer noe der nede :) Rar følelse, men veldig spennende! Vi gleder oss kjempemye! Får bare håpe at spirene våre sitter! :)

Testet positivt i går!!!Juhuuu:)))) endelig!!!har bare lyst til å rope det høyt ut til alle, men tør ikke det heeeelt enda...! er utrolig dårlig på å holde på hemmeligheter, så noen få har fått vite det... i følge terminkalkulatoren jeg har sjekket, har jeg termin ca 17.juli:) spennende dette her asså!! skal til legen for sjekk 22. november, og jeg kan nesten ikke vente!

jeg tar folat

Hei!

Jeg kom nettopp over hit, termin 7. juli i følge kalkulatoren:-)

Dette blir nr 3 for oss, har to herlige barn på 3 og 5 år fra før av.

Er innmari kvalm, har ømme pupper og er kjempetrøtt. Så kjente at jeg var gravid en stund før ikm - akkurat samme som de to forrige graviditetene. Men turte ikke komme inn hit før en clearblue digital sa gravid med bokstaver i dag;-)

Hei

Jeg har foreløpig termin 6.juli. Har en gutt født i -08 fra før. Trodde ikke spiren skulle sitte på første forsøk denne gangen også, men det gjorde den:) Testet positivt forrige mandag, så sambo og jeg har hatt noen dager til å la gladnyheten synke inn...

Mine symptomer er kvalme og trøtthet.

Annonse

Jeg testet positivt i dag, termin 17. juli:-) Det er foreløpig ganske så uvirkelig, men veldig spennende! Vi har fra før en på 3 og en på 5. Jeg gleder meg til jeg har kommet så langt at jeg kan fortelle det til ungene, tror de kommer til å bli overlykkelige!

Annonse

tror jeg har termin i juli, fikk positiv test torsdag å igår....fikk sjokk får å si d mildt, har gått på p-piller i 3 år å vært nøye med tiden jeg tok di på hver eneste dag...så dette var absolutt ikke planlagt :o regner med at termin er i juli, da dette virker som om det stemmer best...men jeg vet ikke sikkert, vet jo ikke noe om når dette kan ha hendt :o...

Juhu :-)

Termin 9. juli, så er i 6. uke nå. Gleden er stor! :-)

To gutter fra før på 7 og 2 år, prøvd på denne i over et år nå, så rimelig happy! Men dette er sistemann! Litt godt å vite at en ikke skal stresse med den der prøvingen igjen ;-)

Ikke veldig symptomer, kun littebitt ømme bryster.

Stokk litt for en uke siden, syns da å kjenne at livmorhalstappen var mer lukket enn normalt, men våget jo ikkje å tro for mye -føler kroppen/hjernen har lurt meg noen ganger før, kan du si ;-)

Lykke til alle sammen!!

Hei hei!!

Har termin 12.juli med BONUS baby!! Veldig ikke planlagt, men min første innskytelse når jeg så den positive testen var at jeg veldig gjerne vil beholde den lille i magen. Samboer er ikke like enig. Vi har tvillinger på 4 år og han synes vi har nok med dem... Jeg er jo enig i det, men når spiren først er i magen, har veldig lyst til å bære den frem (hvis den vil selv da :) ) Håper jeg klarer å overtale mannen...

Lykke til alle sammen!!! :)

Heisann! Testet positivt i dag, (har sniktestet siden lørdag, men sparte en til virkelig IKM) Jeg skal i følge terminkalkulatoren har termin 20. juli. Gleder meg. Vi har ei på 3.5 som har bursdag i juni, så det blir deilig med ett sommerbarn til:)

Har termin i månedsskiftet juni/juli, så jeg er vel rundt 5 uker på vei, snart 6 kanskje? Har ei tulle på to år fra før som er født i oktober. Vi hadde IVF forrige gang etter to sa. En i uke fire og en i uke åtte. Da orket jeg ikke å prøve på egenhånd mer. Ble så stressa. Tok det privat så det gikk ganske fort. Denne gangen klarte vi det på egenhånd på andre forsøket! Jeg er også litt lammslått. Klar, ikke klar... Men jeg blir nok klar når det nærmer seg :-). Lykke til alle sammen, også håper jeg at det kanskje finnes noen som bor i næheten av Asker, Slemmestad her som kanskje kunne tenke seg å møtes på nyåret. Har funnet en i juliklubben, men er dere flere så heng dere på!

Hei alle julijenter. Hvordan går det med dere? Hvordan er formen?

Min er vedlig bra egentlig, men kjenner jeg får høy puls veldig raskt. Skal ikke mye til før jeg kjenner det banker i hele kroppen.

I går fikk jeg rasende puls mens jeg så på håndballkamp. haha

Noen andre som har opplevd det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...