Gå til innhold

En liten fugl banker på vinduet mitt hver dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite vindu i en bod som er gardin foran. Og i veldig mange dager nå har en fugl som ser ut som en kjøttmeis banket med nebbet sitt på det. Ibegynnelsen ble jeg redd,hørtes ut som noen banket på døren.Men hva i all verden foregår oppe i knollen til den lille pippipen??:))

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje det sitter fast insekt som har kræsjet der.

Fugler spiser døde insekter som sitter fast rundt omkring.

Skrevet

Hehe, bestemor mater fuglene på fuglebrettet i hagen hele året.

Men om hun er litt sein med maten, eller det er tomt - kommer fuglene og hakker på kjøkkenvinduet der hun alltid sitter og ser ut :-) Synes det er litt koselig jeg.

Skrevet

her er det og hakking, men det er i isolasjonen...de hakker og drar det ut, så må vel få mannen til å tette det snart :-) ( nybygg)

men den er nok sulten og har finne noe den liker der...kanskje du kan mate den med brødsmuler??

her kan jeg ikke det, for det lusker 3 katter her....mine alle sammen da.

Skrevet

Kanskje han bygger reir ? Eller er det feil årstid, hehe.

Skrevet

Kanskje den spiser innsekter ja. er masse små gressrusk på det vinduet.og hvis vi har lyset på i boden kommer sikkert innsektene. Men den driver på ekstremt mye da..og over flere uker nå.så er litt rart:) hi

Annonse

Skrevet

Du bor ikke i et gammelt hus med vinduer som er tettet med kitt? Fuglene spiser nemlig kittet.

Eller så kan det hende at den ber om mat. Her banker også fuglene på vinduene om høsten eller om jeg er seint ute med å mate en dag.

Skrevet

Dette er en dyrevenn fra det hinsidige, hehe.

Skrevet

Har aldri hørt om kitt før,men dette høres ut som det stemmer! Bor i et gammelt hus,og rundt langs vinduet er det gått ganske i stykker! Hehe,så da vet jeg hvorfor.Tenkte det bare var gammelt og utslitt vindu.hi

Skrevet

Ja,det kan hende det er det også. kjenner en som døde rett før fuglen kom:-) her skal man ikke utelukke ting!

Skrevet

Du er heldig! Det er trivelig besøk, enten den spiser kitt eller insekter eller vil ha mat.. Sett ut et fuglebrett utenfor akkurat det vinduet eller helst et sted du ser. Trivelig besøk det :)

Jeg har kråker i pipa, det synes jeg er kjempestas! (Helt sant!) De har rede der.

Skrevet

Høres ut som om du lever i en koselig Disneyfilm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...