Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag da?! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aaaner ikke hva jeg skal lage...er sååå matlei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

olivenbrød

eller kjøtt-brød om du vil

det er himmelsk!:)

Skrevet

Faitas i dag. mannen min har bursdag, så han ønsket seg det :-) Veldig fint når man en sjelden gang kan få noen forslag fra resten av familien.

Skrevet

Shepherd's pie:) Er hjemme i dag og har tid til å kokkelere litt:)

Skrevet

Anbefaler middelhavskylling med pasta fra www.matprat.no på det sterkeste! Laget det i går, og det var utrolig godt! Kjempelett og kjempegodt! Og sunt- ikke minst! Matprat har generelt gode tips om du er matlei ;)

Skrevet

Ut og spise! Uten barn! Og sove lenge i morgen, siden frøkna blir over hos mormor... :) Her skal vi kose oss litt sammen før vi blir 2-barnsforeldre og ikke får tid til sånt på en stund (+ at jeg slipper å tenke ut middag, hehe).

Skrevet

Her blir det pizza med salat til. Grei helgemat.

Skrevet

Mye godt her :)

Men blir hjemmelaget pizza her i kveld.

Jentungen skal til pappan i dag og blir der i helgen, så gidder ikke lage no fanzy :P

Helgen skal nytes med total avslapping og mye snop..hihi.. bare 17 dager igjen til termin nå. Og da blir jeg alene med to.. Skremmende, men herreminn som jeg gleder meg :)

Skrevet

Faitas/taco every friday her i huset...blitt fast rutine det og det beste er at det smaker nydelig hver eneste gang :)

Skrevet

Junior er hos pappaen sin så da blir det avbrekk fra taco'en, og far har ordna noe lettvint; løvstek, salat og pommes frites ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...