Gå til innhold

Vite kjønn eller ikke??

Anbefalte innlegg

Sist svangerskap som også var mitt første valgte vi å ikke vite, mest samboer da men ville ikke ødelegge for han. Det va utrolig spennende men jeg husker også at når ungen endelig kom ut var alt jeg gjorde å telle tær og fingrer og se om barnet hadde det bra, glemte av å sjekke kjønnet så det tok barnefaren seg av:) Men denne gangen tenker vi begge to om vi vil vite for å ha prøvd det også.. Greier rett å slett ikke å bestemme oss:/

Noen som har erfaring med å vite en gang og ikke vite neste gang, oen forskjell?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143703971-vite-kj%C3%B8nn-eller-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med å ikke vite det, men med de to barna vi har fra før - valgte vi å vite det med det første barnet vårt. Med nr 2 var vi ikke så lysten på å vite hvilket kjønn det var, men det var klin umulig å la seg gjennomføre da det første vi så på ord ul var snoppen hans. Denne gangen har jeg overhodet ikke lyst å vite kjønn - det holder for meg å vite om babyen er frisk og rask eller ei, og at h*n vokser som h*n skal :)

Lykke til med avgjørelsen :)

Henger meg på Dagfinn Lyngbø, and quoting; "det er da ikke sååå spennende, altså, enten er det en gutt..eller ei jente. du får ikke en valp liksom." hehehe. har respekt for at noen velger å ikke vite, før i tiden var det ikke engang noe alternativ, men ser flere fordeler ved å vite. personlig føler jeg at jeg blir "mere kjent" med barnet ved å vite, da jeg kan foreta mere personlige innkjøp til han/henne, finne navn ogforestille meg mere fremtiden. ikke minst var det viktig for oss å kunne fortelle storebroren på 6 m han fikk bror eller søster. (mest sannsynlig da..) sist var det gutt, nå er det visst jente:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...