Gå til innhold

Nytt medlem her :( Hva skjer nå?

Vilje:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, og velkommen i klubben. Utrolig trist at du har blitt en av oss, men veldig fint at du har funnet oss i det minste, for her får du trøst og info fra kvinner som vet hvordan du har det... :)

Jeg foreslår at du tar en titt på nettstedet http://www.habituellabort.com. Der finner du en del generell informasjon om diagnosen, utredningstilbudet og behandlingsalternativene.

Hva er forresten historien din? Når i svangerskapene har du mistet? Har dere forsøkt å få barn lenge?

Hei og takk for svar :)

Vi har forsøkt siden Juli i år...så er vel ikke så lenge. Jeg har blitt gravid ca 14 dager etter alle de 3 graviditetene. Har mistet alle i uke 5-6. Virker som om jeg var noe lengre på vei med denne siste, for det var mye mer som kom ut og kraftigere smerte under SA. Hadde så trua denne gangene siden jeg hadde flere symptomer... :(

Men jeg kjører på så fort som mulig igjen!

Har du prøvd lenge Erle79?

Vet du, jeg er ikke lenger en prøver - jeg er faktisk i mål! :)

Historien min: vi fikk en frisk og fin jente i 2005, det svangerskapet gikk helt strålende. To år etter at hun ble født forsøkte vi på ny, men det endte med MA i uke 13. De to neste svangerskapene endte med SA i henholdsvis uke 9 og 8. Men deretter kom det et strålende svangerskap igjen, og vi fikk ønskebarnet vårt i fjor sommer - endelig, etter tre års prøving.

Så fint at du ikke har mistet motet, og er klar for å forsøke på ny - lykke til! :) (Vær obs på at du trolig ikke får utredning for habituell abort dersom du blir raskt gravid igjen nå. En del av utredningsundersøkelsene krever nemlig at man ikke er gravid på undersøkelsestidspunktet.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...