skilpaddemadde Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Har AVENT el pumpe, og den fungerte fint i starten, men nå er jeg blirr så sår. Har ganske så store brystvorter, føler nesten at de er for store til pumpehullet... Begynte å blø hin dagen). Finnes det pumper med større inngang? Eller er alle like?
bIomstre Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Medela har 5 ulike størrelser på sine skjold, men vet ikke om de passer på en aventpumpe... Her kan du i allefall lese litt om hvordan finne riktig størrelse: http://www.medela.com/SE/sv/breastfeeding/good-to-know/right-size-of-breastshield.html (verd å ta en titt bare for å få med seg den flotte svenske tittelen, he, he).
MammanTilMax Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg brukte mendela sin elektriske, de har mange forskjellige skjold å velge imellom (jeg bestilte fra boots apoteket sin nettisde, billig og enkelt) og jeg smørte ALLTID med purelan før jeg pumpa, det hjalp masse! (fåes kjøpt på apoteket og i div baby utstyr butikker...)
Cruella De Vil Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Hei, jeg tror dessverre ikke Avent har mer enn en størrelse på pumpeskjoldene sine, jeg har i hvert fall aldri sett det noe sted... Som flere skriver, har Medela mange forskjellige størrelser, så du kan jo evt, kjøpe en brukt Medelapumpe på finn og kjøpe passende skjold til den (personlig foretrekker jeg det soft-fit-skjoldet, det er veldig behagelig. Det er i hvert fall ikke noe særlig å fortsette å pumpe med et skjold som er for lite...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå