Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her er forslaget til hvilke debatter vi beholder på Din baby:

Klubber - 2003-2011

Treff - ett for hvert fylke

Baby og småbarn:

Småtroll 0-1

Småtroll 1-2

Småtroll 2-3

Småtroll 3-6

Småtroll 6 +

Prematur

Utstyrsdebatten

Søvn

Vaksiner

Barn med spesielle behov

Foreldre:

Vi som har mistet

Pappaforum

Stell og bleier

Amming og flaske

Barnehagedebatten

Søvn

Foreldre

Barnevogndebatten

Fosterforeldre

Helse og samliv:

Kosthold, trim og trening

Psykisk helse

Samlivsbrudd

Prevensjon

Overvektig

Sex og samliv

Helse og sykdom

Dagmamma og barnehage:

Nord-Norge

Midt-Norge

Vest-Norge

Sør-Norge

Øst-Norge

Litt om alt:

Anonymforumet

Skravlesiden

Hemmelig venn

Spå/horoskop

Presenter deg selv

Om forumet:

Ris og ros

Forslag til nye tjenester

Bruksanvisninger

Informasjon fra Dib

Hva synes dere? Kom gjerne med innspill..

Elin :)

Fortsetter under...

Jeg for min del kan ikke skjønne hva dere skal med:

Søvn

Stell og bleier

Amming og flaske

Barnehagedebatten

Søvn

Foreldre

Barnevogndebatten (Dette går da fint under utstyrsdebatten)

Samlivsbrudd

Prevensjon

Dette er ting som daglig og i 99% av tilfellene diskuteres på Anonym og Skravle.

Godt poeng, frokostquiz. Vi kan kanskje slette et par av disse også.

Problemet er bare at noen veldig gjerne vil beholde de.

Men egentlig veldig enig. Så skal i alle fall prøve å få slettet et par av disse!

Takk igjen. :)

Barnevogner, flasker og bleier går under utstyr.

Stell amming og søvn går under småtroll, eventuelt annonym/skravle.

"Foreldre"- hva er dette. Er vi ikke foreldre de fleste av oss?

"Presenter deg selv" kan droppes. Unødvendig.

"Ris og ros, Forslag til nye tjenester, Bruksanvisninger og Informasjon fra Dib" kan slåes sammen til et forum. Det går over i hverandre uansett.

"Psykisk helse" går under "Helse og Sykdom"

Skulle jeg kommet med et tilleggsønske måtte det være et forum for "hobby, hage og husstell". Som vi kunne bruke til juleforberedelser, vasketips ol.

Det viktigst er uansett å få redusert antall forum kraftig.

Annonse

Hei anonym.

Dette er strålende. Takk for tilbakemelding.

Jeg er helt enig i at vi må redusere antall forum. Så nå kan jeg kanskje få fjernet enda et par til.

Da blir det jo også mer aktivitet i hvert forum!

Gjest sug lut

Jeg håper du kan la den være, Elin. Den er den eneste grunnen til at jeg - og jeg tror også det gjelder de fleste andre der inne - går inn her, og så slenger jeg innom noen andre fora på veien, men jeg går ikke inn for noe annet. Vi er ikke så mange men vi er rimelig trofaste og snille.

Det er fint med færre delforum. Jeg skjønner ikke helt hva "foreldre" skal være godt for, for det er vi jo alle, som det blir sagt her. Jeg er også enig i at Ris og Ros også kan inneholde Bruksanvisninger og Informasjon fra dib. Eller kanskje et forum for Bruk og Informasjon slik at det oversiktlig og greitt kan gies informasjon som ikke forsvinner i mange andre innlegg. Kanskje det forumet skulle være sånn at brukerene ikke kan starte egne tråder. Har man spørsmål om sånne ting, kan det legges i Ris og Ros. Men det kan jo gjerne gå an å svare / spørre i innleggene som dere lager.

Barneoppdragelseforumet synes jeg godt kan beholdes.

Jeg skulle også ønske at brukerne ble "tvunget" til å legge innlegg på riktig plass slik at ikke alt havner på anonym slik som det gjør nå. Da er det også lettere å finne tilbake til ting og ikke minst lettere å finne ting andre har spurt om. Nå er jo det helt umulig.

Hva er forum for foreldre (under kategorien Foreldre) ment å inneholde?

Er forum for søvn (under kategorien Foreldre) virkelig et behov? For de som har spørsmål eller historier å dele vil vel helse og sykdom under kategorien Helse og samliv være nok? Evt en av småbarnsforumene.

Dere kan sikkert kutte flere av Klubbsidene siden det er lite aktivitet på mange av dem. Evt lage en stor klubb for hele årsgruppen og ikke inndele i måneder.

Annonse

Heisann anonym.

Bra tilbakemeldinger!

Greien med foreldre-forumet er blant annet at vi må ha et forum hvor gamle tråder kan komme inn. Tråder som i dag ligger i diverse forum rundt på siden.

Skal ta med det andre tilbakemeldingene tilbake, og komme med nytt forslag om litt.

Hei Lammelåret.

Takk for tilbakemeldingene.

De eldste klin sidene har vi gjort om til et forum per år. Så har vi tatt 2011 og 2012 og delt opp i måneder.

Og søvn, ja det er kanskje ikke noe stort behov? Jeg putter det gjerne inn i helse-forumet.

Hei!

Vet ikke om dere har lagt merke til det. Men både på ammedebatten og flaskemelk så ligger det noen tråder som starter med HOLDES OPPE, som inneholder en god del info om pumping, flaskemating og mme. Håper dere beholder disse forumene (inkl trådene!) slik at de fremdeles kan holde oppe og gi nyttig info til nye som stadig kommer til. Dersom amming og flasker blir en del av småtrollforumet så blir det vanskeligere å holde slike tråder oppe pga større aktivitet på det forumet, samt at folk kommer til å gå rimelig lei av de...

Forsåvidt greit og slå de sammen, det handler jo begge om spedbarnsnæring (nei du annonym lenger oppe, flasker er ikke utstyr, det er mat!), håper bare ikke trådene forsvinner (masse arbeid bak de).

Ps: supert at dere beholder krangle, ellers hadde jeg blitt venneløs ;-)

Hei blomstre.

Takk for tilbakemelding. Hehe.. Og artig det med krangleforum. :)

Alle trådene blir beholdt, så det skal du ikke være redd for. Jeg har også sett trådene som holdes oppe på siden, og jeg må jo bare si at dere er utrolig flinke til å informere hverandre.

Skal se om vi kan legge disse trådene på toppen på en eller annen måte. Så kanskje vi slipper å dytte dem opp hele tiden.

Ha en fin dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...