Gå til innhold

Hvor stor dyne har dere til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har "sprinkelsengdyne" nå, men vurderer å kjøpe større...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde samme dyne så lenge han lå i sprinkelsenga, den er jo akkurat passe. Når han fikk juniorseng kjøpte vi juniordyne.

Skrevet

Vår bruker bare sprinkeldyna, fordi juniordyna ble for stor og varm. Han fikk en juniordyne før sommeren, men den har endt opp med å bli en kosedyne i stua. Han er for aktiv i søvne, så jeg liker ikke helt at han skal ha så stor dyne i senga si heller.

Skrevet

Vi har nettopp byta til juniordyne. Den på 100X80 begynte å bli litt liten.

Skrevet

Vi har juniordyne. Str 140. :) Den er jo litt stor, men den er veldig god, pleier å pakke han godt inn.. :)

Skrevet

Hun er to år og bruker fortsatt sprinkelseng størrelse, men det begynner å bli i minste laget nå, så skal kjøpe en juniordyne nå før jul ;)

Skrevet

Bruker sprinkelseng dyna til mn 2 år gamle jente, men jeg ser den er for liten og må til å finne frem junior dyna.

Den dekker ikke barnet mitt i "bredden". Den blir smal på en måte. Ikke varm nok.

Skrevet

sprinkelseng dyna... men skal bytte den i juniordyne... for den blir for kald i vinter ;)

Skrevet

Vi byttet til juniordyne i sommer, da var han 20 mnd. 80x100 ble for liten, han vrir seg mye i søvne så dyna datt av. Juniordyna pakker han godt rundt seg og har stort sett på seg hele natta. Han begynte å sove mye bedre da han fikk den store dyna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...