1frafør_1påvei Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Har selv Simo Duo og er forsåvidt veldig fornøyd med den. God plass og herlig demping:) men saver en lettere vogn jeg kan jogge med, samt gå på senteret/i byen med. Vurderer å kjøpe en brukt TFK..hmm begynner å skjønne hvordan menn har det med biler Hvilken herlighet har dere?
*Lissi* Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Vi har basson. Så fornøyd! Har den ikke behov for å ha den med i bil da. Hadde nok valgt en annen da kanskje.
Lessismore Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 En vogn. En Mountain Buggy Swift. Holder til alt! Den veier 9 kg, kan slås sammen med ett håndgrep. Går lett som bare det inn i bilen. Kan trygt anbefales!
mammantilguttensin Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Har en Stokke Xplory, og er storfornøyd! Morsomt å ha en vogn ikke alle andre har også Den er perfekt for bybruk, men ville nok ikke kjøpt den dersom jeg bodde landlig tid. Vurderer å kjøpe en ekstra "barnehagevogn" allerede nå slik at den kan stå på balkongen. Dette da lille elsker å sove ute.
Babyønske �� Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Har 5 jeg da(til 2 barn). En til hvert sitt bruk. Jeg har også en Simo Duo, som er den som hovedsaklig er i bruk nå. Tar mye plass i bilen ja, men nå bor vi sentralt så ikke så ofte jeg trenger å ha den i bilen. Som søskenvogn har jeg P&T Vibe. Syns den er god, men er ikke så mye i bruk for tiden. Grei å ta med hvis jeg trenger en skikkelig vogn og litt bedre plass i bagasjerommet. Til eldstemann bruker vi Emmaljunga Scooter, men den brukes bare når vi går tur. Satser på å ta den mer i bruk til lillemor fra våren av. Så har jeg to shoppingtriller, Quinny Zapp og Titanium Breeze. Begge kan brukes med bilstol. Breezen står for det meste hos mine foreldre, og brukes hvis de vil gå tur mens vi er der på besøk og ikke har med annen vogn(noe vi sjelden har, da Simoen tar nesten all plassen i bagasjerommet)
miepia30 Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Mountain buggy urban jungle- bagvogn til lillesøster nå, sportsvogn til storebror nettopp Titanium breeze- reisetrilla og ekstravogn, storebror sover i den i barnehagen nå som lillesøster bruker mountain buggyen På vei i posten; Mountain buggy plus one, helt ny søskenvogn som ikke fins i butikker ennå. Gleder meg
FrkChihiro Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 Har en Teutonia Prestige stående i garasjen, liten og nett vogn som passet inn i det minimale bagasjerommet. Bare synd frøkna alltid har hatet å ligge i bag. Så siden hun var seks måneder har vi brukt en Carena Easy trille. Veldig fornøyd med den, selvom det er en billigtrille. Så to vogner, hvorav kun en i bruk.
Raych Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Vi har TFK med hardbag. superfornøyd med den:) Den er jo bare så lett å trille. Fra før har vi en Simo Duovogn, men den brukes ikke nå. I tillegg har vi en Simo sportstrille, som også er veldig god, som vil bli brukt når jenta blir større:)
Valiana Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Foreløpig kun en Mountain Buggy Urban Jungle - sportsdelen. Vi er veldig fornøyd med den, lett å navigere og veldig lett å legge sammen og få inn i bilen. Skal kjøpe en trille innen ikke for lang tid, og må vel også få tak i en vogn til barnehagen også etterhvert (men det trengs jo ikke før i aug-12).
Smil123 Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Her har vi en Simo duo som vi har brukt fra dag 1. Veldig fornøyd med hele vogna, men minuset er at den er tung og stor i bilen. Kjøpte en Easywalker Sky sportsvogn som vi nå bruker når vi er avgårde. Kjempefornøyd!!! Så Simoen står nå på verandaen ( inne om natta)og brukes bare til dagsoving:-) Kommer til å bruke den til soving i bhg også... Har en Carena trille også så vi har fått (brukt), men vet ikke helt når vi kommer til å bruke den:-)
Flaggermusa Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 Vi har to. En Emmaljunga Edge Duo som er hovedvogna. Også en Carena Easy trille til bruk på shopping, små tilleturer osv. Den ligger stortsett bare i bilen.
Maia&Mathias <3 Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 Vi har faktisk fire til to barn. En gammel Simo som jeg fikk gratis som brukes som sovevogn i barnehagen, en TFK joggster som har vært brukt som vogn til storebror men som nå har en Multi X bag på til lillesøster, ei tvillingvogn (Carena) og ei paraplytrille til korte turer og når f eks svigermor har storebror på overnattingsbesøk. Er veldig veldig fornøyd med TFK vogna. Den er stor i sittedelen på sportsvogna, er utrolig lett å trille, håndbrems ++.
togutter-08og10 Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 Vi har en gammel simo bagvogn som jeg brukte til begge når det var mye snø ute. Den er fortsatt god å trille, men har ikke brems og har 90 talls farger hi hi. Skal gis bort nå. Easywalker quatrro til han på ett år, Easywalker søskenvogn til bruk til og fra bhg og når jeg skal ha med begge barna. Reisetrille til minsten som vi bruker på senteret og i båten i sommer. Ellers hadde vi Teutonia spirit du til eldste som er solgt og en quinny 3 hjuling som skal brukes som sovevogn i bhg når minste får plass der.
Farrah84 Skrevet 22. oktober 2011 #14 Skrevet 22. oktober 2011 Har en abc design turbo 4s vogn. Måtte ha en lett vogn pga mye trapper her jeg bor, men kvaliteten er ikke så god da den har blitt litt ødelagt etter bare 6 mnd bruk...men var så heldig å komme over en butikk som skulle legges ned i Kiel, så kjøpte en TFK joggster for 2000 kr!! så gleder meg til å begynne å bruke den nå når lillegutt skal over til sportsdelen. Bra at så mange er fornøyd med den
Foccacia Skrevet 22. oktober 2011 #15 Skrevet 22. oktober 2011 Har bare en, Emmaljunga City Cross. Veldig fornøyd med den! Skal kjøpe en trille nå for kortere turer, kommer til å bruke City Cross'n i barnehagen, er så nærme at vi kan gå dit.
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 22. oktober 2011 #16 Skrevet 22. oktober 2011 Vi har i likhet med Vimsa & Lillegutt kun èn vogn; Emmaljunga city cross. Guttungen har aldri likt vogna da, så det var 7000 kr rett ut av vindu hehe... Han hylskriker foreløpig også i sportsdelen, men ellers er det nok kjekt med en liten og kjekk sportstrille til småturer til byen/stranda og lignende når han blir større. En slik en hadde vivi så fall bare plukka opp på finn eller loppis Men foreløpig ser det ut til at han er bæreselegutt frem til han går selv <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå