Ming82 Skrevet 3. november 2011 #51 Skrevet 3. november 2011 I dag steg tempen min igjen...hm...har fortsatt masse mensmurringer, sånn jeg ofte har rett før mensen. Lille Tordivel: Når har du ikm? Har du testet?
Lille Tordivel Skrevet 3. november 2011 #52 Skrevet 3. november 2011 Jammen da er det håp igjen! Så bra. Skal si det går opp og ned her om dagen, en skikkelig mental karusell og berg og dalbane. Jeg hadde ikm på tirsdag. Men det har føltes som om mensen kommer i mange dager egentlig, så jeg vil ikke teste. For da kommer den bare rett etterpå!!! Nei, nå må jeg tenke på noe annet!!!!!!!!!!
*lille blomst* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #53 Skrevet 3. november 2011 Så spennende både for deg cornflake og for deg lille tordivel! Jeg sitter også med litt spenning for tiden.. har begynt å blø på dag 24 de to siste syklusene og vet jeg er på dag 23 og 11dpo i dag, så er litt spent! Særlig siden jeg har hatt en del rare symptomer... men mistenker kjemisk om tanta kommer i løpet av de neste dagene... Får svakt utslag på el test også, vet at jeg har hatt blendahvite om jeg har testet når tanta kom i løpet av de neste dagene... Nærvepirrende! Det er virkelig en berg og dalbane! Godt jeg slipper å bry min kjære med alle tegn og symptom! hehe:) kan dele det med snuppene her inne isteden:)
*lille blomst* Skrevet 3. november 2011 Forfatter #54 Skrevet 3. november 2011 Har jeg forresten skrevet at jeg hadde en miniblødning (sånn på tørket) på mandag? 8 dpo... lurer derfor på om jeg kan ha hatt en festeblødning;) som sagt, spennende!
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 4. november 2011 #55 Skrevet 4. november 2011 Kommer inn her jeg også. Jeg var mye mere aktiv før, men har dabbet litt av den siste tiden. Jeg driver og temper, så hvis dere vil legge til meg, så kan dere gå inn her: http://www.fertilityfriend.com/home/2b3d2a Jeg er veldig spent på om EL var så tidlig som det FF mener, menjeg har mine tvil gitt. lille blomst: blir spennende å se om det var en festeblødning eller ei da. Ønsker deg masse lykke til!
Mammapudding Skrevet 4. november 2011 #56 Skrevet 4. november 2011 Pfefferkorn, jeg legger deg til:) Kom ikke inn på FF akkurat nå, men prøver igjen etterpå Jeg har hatt høye temper i 20 dager nå, i går sto det på FF at jeg måtte ta en test, men den var nå negativ uansett. Har hatt nøyaktig lik temp i 6 dager nå, trodde kanskje det var noe galt med målern så prøvde å måle på andre tidspunkt, og da ble andre temper, så da stemmer det vel. Skulle gjerne sett at de steg litt til:) Jeg tror jeg er 9 dpo i dag, FF tror 20
Lille Tordivel Skrevet 4. november 2011 #57 Skrevet 4. november 2011 Siste gang jeg tempet i dag! Den var fremdeles veldig høy på dpo15. Så jeg tok en test og den lyste positiv. Så jeg er så glad at jeg er helt uttafor og klarer ikke å tenke klart!!!!!! Krysser alt jeg har for dere andre!!! Synes det har vært kjempegøy å tempe. DPO-land gikk så mye fortere. FF sine sider er også svært interessante, så det er absolutt å anbefale til andre! Jeg følger selvfølgelig masse med på dere her inne fremover!! Heia, heia!
Mammapudding Skrevet 4. november 2011 #58 Skrevet 4. november 2011 Gratulerer:) Er enig med deg at dpo dagene har gått raskere denne gangen pga tempingen:) *sugertilmegbabystøv*
*lille blomst* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #59 Skrevet 4. november 2011 Gratulerer så mye! Morro at man ser hvordan syklusene er og at det stemmer når det klaffer!
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 4. november 2011 #60 Skrevet 4. november 2011 hei jenter haha nå har jeg lagt til alle her tror jeg, å ja det er jeg som har alle de talla hehe. Klarer ikke å bytte brukernavn :P Gratulerer så mye, er så gøy når de som har prøvd en stund får det til <3 <3 håper håper denne spiren sitter innen jul <3 til mandagen er det time på sykehuset, GRUER MEG :S håper det er noe de kan gjøre,at de ikke bare ler det bort..
*lille blomst* Skrevet 4. november 2011 Forfatter #61 Skrevet 4. november 2011 Hehe:) skal se etter deg med alle talla! Krysser fingrene for spire ja! Masse lykke til på timen din!
Ming82 Skrevet 4. november 2011 #62 Skrevet 4. november 2011 Gratulerer med positiv test Lille Tordivel Dryss babystøv på oss Jeg har også fått lagt til Pfefferkorn Jeg venter tr i nærmeste timene tror jeg, mensmurring mensmurring som bare det. Jeg skal nå begynne på utredning på Medicus. Begynner allerede med blodprøve på mandag. Lykke til på sykehuset da drømmer
Mammapudding Skrevet 5. november 2011 #63 Skrevet 5. november 2011 Har lagt deg til Drømmer:) Tempen min er fortsatt utrolig stabil, men regner med at den synker ganske snart og at mensen kommer på mandag:/ Har alle tegn på at mensen kommer som normalt.
*lille blomst* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #64 Skrevet 5. november 2011 huff... lurer på når tr kommer jeg også! Hos meg steg tempen faktisk bittelitt i dag, men testingen står likt som de siste dagene. ikke noe sterkere strek, ikke noe mindre. tok en sånn billigetester g test i går som var negativ. Blitt helt opphengt... håper jeg klarer å skjærpe meg neste pp!
Athina' Skrevet 5. november 2011 #65 Skrevet 5. november 2011 Tok en strimmel i dag jeg også, og den var blendahvit :-( Hadde en sånn monitor el pinne liggende og den ga fint lite utslag også :-( Er 9 dpo og 4 dager til ikm, men har jo visst at det sikkert kom til å gå denne veien, men måtte ta de testene siden jeg kanskje skal ut i kveld :-) *lille blomst*: Synes de tempene dine er lovende jeg da, og at du får utslag på el-testene er jo også positivt :-) Er fortsatt i cheerleader jeg altså :-))
*lille blomst* Skrevet 5. november 2011 Forfatter #66 Skrevet 5. november 2011 Takk athina:) Håper jeg også! Hihi Evigoptimist! sukk
Athina' Skrevet 5. november 2011 #67 Skrevet 5. november 2011 Glemte å skrive at tempen min ble høyere dag også fra 36.82 til 36.89, men legger lite i tempene nå for jeg sover så dårlig på natten, men gøy allikevel da :-)
Ming82 Skrevet 5. november 2011 #68 Skrevet 5. november 2011 Tempen min sank i dag...i dag må den stygge tr komme så jeg kan begynne på neste pp. Spennende å følge dere andre
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 6. november 2011 #69 Skrevet 6. november 2011 ååååå dere kan få litt av min tr, den vil jo ikke gi seg med spotting å alt har jeg holdt på siden den 26 :S :S har jo ikke lyst til å ha tanta på undersøkelsen i morgen :S håper vi får en julespire jeg hehe hvor lenge har der andre prøvd?? jeg hopper over til min 15 eller 16 pp nå... hadde en sa i februar,etter det var el borte i nesten 6 mnd :S
Mammapudding Skrevet 6. november 2011 #70 Skrevet 6. november 2011 Vi har prøvd i 1 år nå. Hadde en sa i juni og en i august. Min temp sank ganske mye i dag, så da dukker vel tr opp i morgen :/
*lille blomst* Skrevet 7. november 2011 Forfatter #71 Skrevet 7. november 2011 hmmm... fremdels samme temp, men noen av symptomene har roet seg litt. Hadde jo positive el tester i helgen, men ikke noe på g tester, så jeg tror nesten jeg har hatt forsinket el isteden. selv om dette ikke er bekreftet av temp da... da er jeg inne i en 40 dagers syklus tenker jeg... får bare vente og se hva som skjer da. Vi har også prøvd i over ett år:( Kjedelig! Mistet tvillinger i ma uke 10 i mars, og hatt en sa i uke 6 i august. fått en del trøbbel med hormoner etter alt dette.
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 7. november 2011 #72 Skrevet 7. november 2011 *lille blomst* det er det som har skjedd med meg å :S så nå sitter jeg her, vært på sykehuset i dag for å se hva som skjer. Tatt masse bl.prøver å legen sa det virket som jeg har en hormonforstyrrelse. jeg har alltid hadde 30 dager syklus,men etter sa er den over 40. så her er det vist mangel på el... eller dårlig el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå