*lille blomst* Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 Tenkte vi kunne ha en egen tempetråd:) Jeg trenger iallefall noen tips og råd, hvis noen gidder å dele av erfaringer og kunnskapene dere har! Er det noen som klarer å skrive kortfattet det viktigste man må vite for å bruke FF? jeg syns alle lessons er fryktelig å lese igjennom, både fordi det er tungt å lese engelsk når det er uvant, men også fordi det står så mye som jeg vet/ikke har bruk for... Vil også gjerne vite hvordan man legger til andre og finner andre som man kjenner her inne:)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 jeg bruker ff du bare skriver inne kl når du har tempet og gradene. Så finner den ut el :) det er egentlig veldig lett. du bare huker av når du har sex og når du tester du kan legge til meg hvis du vil å se. jeg har laaaaang syklus nå pga provera :S http://www.fertilityfriend.com/ticker/36fe5f/ttc.png tror du kan legge meg til hvis du kopierer denne
*lille blomst* Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2011 Takk for svar drømmer:) sammendraget ditt var vel omtrent det jeg hadde funnet ut også kan ikke skjønne hva jeg skal med 20 leksjoner om temp! Prøver å få tak i ett nytt termometer, har bare øretempmåler nå. Men selvfølgelig var de utsolgt der jeg kikket, og ingen har to desimaler...Noen som har ett nettsted eller noe hvor de har ett bra 4siffret termometer?
Ming82 Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg bruker også ff Men vet fortsatt ikke hvordan jeg linker grafen min eller legger noen til vennelisten min. Noen som kan dette??
Ming82 Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Lilleblomst: Jeg spurte på apoteket om basaltermometer. Hun sa at jeg kunne bruke den digitale med to sifre
*lille blomst* Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2011 hvilket apotek har det da?
Mammapudding Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 http://www.billige-tester.no/basal_termometer-c-39.html Har dere sett på disse? Tenkte å bestille en sånn hvis jeg får råd på neste lønning:) Håper at jeg ikke trenger det da..
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 21. oktober 2011 #9 Skrevet 21. oktober 2011 Cornflake 7pp: jeg la ut linken til min graf,kopier den å legg meg til haha husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. hmmm skal se om jeg klarer det igjen,så skal jeg forklare hvis dere går inn på finn så har de fine temp målere,babycom,ladycomp osv
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 21. oktober 2011 #10 Skrevet 21. oktober 2011 gå inn på sharing,get code og så kopierer du bare adressa å legger den ut her tror det er sann hehe
Ming82 Skrevet 21. oktober 2011 #11 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg klikket på linken in, men ikk ikke opp grafen, bare din "ticker". Her er min http://www.fertilityfriend.com/home/356a5e
Hali Skrevet 21. oktober 2011 #12 Skrevet 21. oktober 2011 Heia! Jeg temper og syns det er helt fantastisk. Flere burde tempe; for å få et mer helhetlig bilde på syklusen. Jeg tempet før jeg fikk sønnen vår, tempet 3-4 pp før det klaffet. Og nå som vi prøver på nr2 har jeg begynt å tempe igjen (2.pp). Jeg har temper mellom halv 6 og 6 om morningen. Og det funker bra. Bruker også FF, og legger inn målingen og andre symptomer/tegn (tappen, sekreten/utflod) - og når vi har sex. Men jeg har en VIP konto. Men har klart meg fint med ut VIP, men syns det er mye morsomere med VIP for da får man litt analyse/tolkning av "charten" (hvis man kan si det på den måte).
*lille blomst* Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2011 hehe, jeg har også vip konto nå, siden jeg har det som prøveperiode i starten. nysgjerrig på hvordan det blir etterpå! Jeg får legge inn målingene mine igjen i dag:)
Mammapudding Skrevet 22. oktober 2011 #14 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg lurer også på hvordan det blir når vip prøvetiden er over:) Cornflake: Tror jeg har lagt deg til
Ming82 Skrevet 22. oktober 2011 #15 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg tror jeg har deg på lista nå Leah, men jeg ser ingen graf hos deg
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 22. oktober 2011 #16 Skrevet 22. oktober 2011 jeg har lagt deg til cornflake
*lille blomst* Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #17 Skrevet 22. oktober 2011 Kan ikke dere prøve å legge meg til? jeg er ikke helt på godfot med ff enda.. Finner dere det på navn? Heter: Lykkelig på landet;)
Ming82 Skrevet 22. oktober 2011 #18 Skrevet 22. oktober 2011 Drømmer og Leah, kan dere endre navn på nicket deres, jeg klarer ikke å skille hvem som er 36FE5F eller 384C46 Lilleblomst, trykk på linken min, øverst til høyre er dt en knapp som heter Add to friendlist. Eller legger ut linken til grafen din her
Mammapudding Skrevet 23. oktober 2011 #19 Skrevet 23. oktober 2011 Har endret det til Leahpudding:) Skjønner ikke hvordan man søker opp venner :/
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 23. oktober 2011 #20 Skrevet 23. oktober 2011 haha jeg skjønner ikke hvordan jeg bytter nick
Ming82 Skrevet 23. oktober 2011 #21 Skrevet 23. oktober 2011 Hehe Når du ser på grafen din, øverst på venstre hjørne er det en knapp som heter "set nick".
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 23. oktober 2011 #22 Skrevet 23. oktober 2011 gikk det nå? var ikke noe nick knapp,men den kom opp når jeg gikk inn på venner lista.. er så vimsete når det gjelder sanne ting hehe off.
*lille blomst* Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #24 Skrevet 24. oktober 2011 Hei snuppene:) Tror kanskje jeg klarte å legge til deg cornflake, men skjønner ikke hvordan jeg får lagt til andre eller lagt til meg. prøvde å endre nick, men vet ikke om det ble bra heller... Se om jeg er der og hva jeg heter cornflake;)
Lille Tordivel Skrevet 24. oktober 2011 #25 Skrevet 24. oktober 2011 Så bra med en egen tempetråd jenter! Jeg prøver å tempe for første gang nå, og det er forvirrende og spenennde. Nå har jeg holdt på et par uker og ser at jeg fikk en dipp rett før El, og det var jo så gøy å se det! Herre, merkelig hva som kan være underholdene i disse dager egentlig. Og så fikk jeg høy temperatur i går, to dager etter EL, eller det jeg ganske sikekrt tror var EL dagen da. tar CB eL-test i tillegg. Eller er det veldig vanlig å få den stigningen akkurat dagen etter? I såfall kan jeg jo selvsagt ha beregnet en dag feil til tross for tester og kroppstegn som smerter. Uansett ikke det dummeste å hoppe i høyet dagen før heller, tror faktisk vi ikke hadde klart mer enn det jeg.. Vi var helt utkjørte da!!!! Jeg følger også kurvene på FF og det er jo en fantastisk mulighet! Ha en god dag jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå