katrine5 Skrevet 21. oktober 2011 #1 Skrevet 21. oktober 2011 God fredag. Oppdaget en kul i venstre armhule i dusjen i morrest. Regner med at det er en hoven kjertel, og har allerede googlet at det kan være en av svangerskapsplagene (svetter lettere under armhulene ved graviditet), men litt engstelig blir man jo... Vurderer å ringe legen for å høre hva han sier. Er i uke 34.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 21. oktober 2011 #2 Skrevet 21. oktober 2011 Byll vil jeg heller kalle det. Håper den ikkje blir betent da må den tømmes og stelles kvar dag i ca 2 til 3 uker.
Jente09+lillegutt12 Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har fått det i begge mine svangerskap (fra rundt uke 20). Forrige gang sjekket jeg det opp for å unngå unødige bekymringer. Da viste det seg at det var en melkekjertel som lå under armen, og som da naturlig nok ble større i svangerskapet. Jeg har antatt at det er det samme denne gangen. Ellers er det jo ingenting i veien for å ringe legen og få en profesjonell mening på det. Lykke til!
kosemæ Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 selv om sannsynligheten absolutt er tilstede for at det er en ufarlig "gravideting", synes jeg du skulle ringe legen og høre om de vil se på det.
11.11.11 <3 Skrevet 21. oktober 2011 #5 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har vært plaget med kuler under armen i svangerskapet. De bruker å bli litt ond og større før de tilslutt går bort. Er vel byl da regner jeg med.
katrine5 Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2011 Legen mener det er ei fettkule - vet ikke om det er det dere mener med byll? Den er foreløpig ikke vond eller betent. Han mener den er helt ufarlig og at kreftkule er utelukket. Jeg skal bare kan følge med at den ikke forandrer seg. Takk likevel for at dere tok dere tid til å svare meg! Ha en fin helg!
MK73 Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 Hei! Jeg vil ikke skremme deg, men siden du lurer nok til å spørre: Jeg synes absolutt du skal ta en prat med legen om dette. Bedre med et besøk for mye, enn å angre senere for at man ikke kjente på sin egen magefølelse. Sannsynligvis er det ikke noe å bekymre seg over - og da er jo alt i sin skjønneste orden. Hilsen en som har en kjær som oppdaget en kul
MK73 Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Nå ser jeg at du har snakket med legen - bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå