Gå til innhold

Noen her som hadde blødninger i starten av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sniker fra 1. tri. Jeg hadde en blødning som gikk over like fort som den kom. Har vært til ul etterpå og fikk påvist et bankende hjerte. Er det flere som har opplevd en blødning og ikke noe mer? Bør man ta det mer med ro eller kan man fungere som før etter noen uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blødning i uke 8 og uke 9. Vet ikke hva det kom av, men det kan ha vært en lettblødende livmorhals. Alt bra, og jeg er nå i uke 32. Fikk beskjed om ikke å ha sex så lenge jeg blødde og første tiden etter at blødningen hadde gitt seg, men ikke sikkert det har noe å si.

Skrevet

Jeg hadde blod på papiret nesten hver gang jeg var på toalette i uke 9, var på ultralyd og hørte hjerte:)fikk beskjed om å ikke ha sex eller trene frem til jeg hadde passert tolv uker! Nå er jeg 29 uker og alt har gått bra og ikke hatt noe mer blødninger.

Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 6. Masse blod, men gikk også over like fort som den kom. UL i uke 7 og 9 viste et lite bankende hjerte, og jeg fikk beskjed om å leve som normalt, og de kunne ikke finne noen årsak til blødningen. Nå er jeg 28 uker og alt er fint med babyen :)

Skrevet

jeg blødde jevnt de tre første mnd. de kunne ikke forklare hva det var. men mest sannsynlig små blodkar som sprakk når alt utvidet seg-. levde som normalt men var på et par ultralyder og sjekket hjertet. nå er jeg i uke 39 og venter en liten prins rett rundt hjørnet :-)

Skrevet

Jeg hadde en styrtblødning i uke 8. Gikk over like fort som den kom. Trodde håpet var ute, men UL dagen etter viste et bankende hjerte. Spottet brunt i 11 dager, men knøttet vokste og hjertet banket og banket. Ble sykemeldt i en ukes tid, skulle være i ro og ikke ha sex mens jeg blødde. Nå er jeg i uke 33 og alt er tipp topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...