♥ Min engel ♥ Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Hun kom endelig etter 12 dager på overtid. Lille Victoria veide 3860 gram, 53 cm lang og 37 rundt hodet. Nå er vi hjemme og koser oss Bruker mye tid på amming da dette virkelig ikke var like lett som jeg trodde Har vært kjekt å ha andre gravide å "snakke" med om ting som "ikke-gravide" alltid syns er like kjekt ) Masse lykke til dere som fortsatt venter på gullene deres Vi sees på småtroll.
vi3 Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Gratulerer så mye ) Du er heldig som er ferdig, så nå er det bare resten av oss andre her inne
andreita med 2 prinsesser Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Gratulerer sa mye med prinsessen Er helt enig med deg, amming er ikke lett, har tenkt og amme denne gangen ogsa, men det gikk ikke bra forrige gang, hadde melk i 6 uker, mistet melken pga av stress. Jordmor fortalte meg her pa tirsdag at adrealinet styrer melkeproduksjonen, og dermed stress stopper produksjonen Denne gangen har jeg jo en prinsesse pa nessten 6 ar hjemme nar jeg har termin sa vi far se hvordan det gar, men skal prove og fa dette til denne gangen, et godt rad, ta deg tid og hvis du har mye mas rundt deg sa trekk deg tilbake, du og barnet er viktigst
Skrømti Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Gratulerer så mye! Lykke til med amminga, det er ikke alltid bare bare, men det går seg somregel til..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. oktober 2011 #6 Skrevet 21. oktober 2011 Gratulerer:) Da fødte vi prinsessene våres på samme dag, og min veide 3886g 50 langt:) Her skal hun kun ligge inntil meg, ei skikkelig kosejente:) Kos dere masse og lykke til med ammingen, kommer seg nok etterhvert. klem.
♥ Min engel ♥ Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2011 Tusen takk Ja nå har vi ikke tatt imot besøk fra noen, kun lillegull som er viktig nå. Har drukket litt havresuppe, dette skal visst hjelpe på melkeproduksjonen i følge den kjempe snille damen som hjalp oss på ammepoliklinikken Melken flyter iallefall, kun disse ammestillingene vi ikke helt klarer å samarbeide om
♥ Min engel ♥ Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2011 Gratulerer med prinsessen din katta76.med 2 store og 2 små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå