Gå til innhold

Hvor vondt er vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 33 og har veldig vondt i Symfyse/bekken. Babyen ligger dypt ned i bekken og presser nok litt ekstra på.

Greier å gå, men er svært smertefult. Ingen tegn til rier, men har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet.

Er det flere som har det slik?

Jeg er så uuutrolig lei nå. VOndt og sliten, vet jeg bør glede meg over underet i magen. Men kjenner meg bare sliten for tia....

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også der =) Drit vondt i bekkenet (har ganske kraftig bekkenløsning også) Babyen har feste hodet langt nedi bekkenet og det er bare vondt å gå, reise meg... Var på en times shopping i dag, var noen ting jeg MÅTTE ordne (som jeg allerede har utsatt lenge) og var stiv i bekkenet, sliten og måtte legge meg med en gang jeg kom hjem =)

Uke 33 her også (med nr 3) Antall kynnere har økt siste uken og legen har sagt jeg skal roe ned siden magen/babyen sitter litt for lavt så tidlig!

Det er jo ganske normalt å være dritt lei og sliten osv på denne tiden.. Vi skal "lide" siste tiden for å være klare for en fødsel!

Skrevet

Jeg er i uke 28 har hatt fryktelig smerter de siste 3 ukene nå. Nettene er absolutt verst. Jeg er heldig hvis jeg får 4 timer med søvn. På det verste er det så vondt at jeg ikke engang klarer å snakke.

Jeg var på fødeavd. for 2 1/2 uke siden, for de trodde det var prematurrier. Det viste seg at den lille ligger altfor langt ned i bekkenet, som dere beskriver. Det er ekstremt mye press på blant annet nyrene og urinleder, og det skaper til tider helvetes smerter, som legen sa. Jeg fikk beskjed om å kun ligge på venstre side og å ta det rolig. Og å Ikke gå så enormt mye. Jeg har faktisk vært noe bedre de siste 2 dagene.

Men alt-i-alt så er det fortsatt verdt det, uansett smerter :)

Skrevet

høres ut som om du beskriver meg:-P Jeg har også vært plaget med kraftige kynnere fra tidlig i svangerskapet og har et bekken som plager livet av meg om dagen. Jeg bare gleder meg sinnsykt til termin nå, gleder meg til å ikke være gravid lengere. jeg er nå 33+1 uker på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...