secondbaby Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Peter, Peder, Jens, Martin, Henrik. Søster heter Helene, navnene bør jo stå i stil.
Vipsenmamma Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Peter - litt veikt Peder - flott Jens - flott Martin - kjempefint Henrik - kjedelig
Gjest Tuyo Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Kjempe fine navn alle sammen! Helene går godt til alle sammen.:-) Veldig vanskelig å rangere navnene, men skal prøve: 1 Martin 2 Henrik 3 Jens (4 Petter) 4 Peder 5 Peter Lykke til med valget! Uansett kan ikke dette gå feil Babyen vil få et nydelig navn uansett hva dere velger av disse alternativene!
inimini Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Likte best Martin av disse navnene:) Jeg kan rangere de: 1. Martin 2. Jens 3. Henrik 4. Peter(liker mye bedre navnet Petter jeg da, hvis det Petter hadde vært et forslag hadde jeg satt det på første plassen) 5. Peder Lykke til med valget:)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 5 gode navn! Dette kan ikke bli feil. Min rangering: 1: Henrik 2: Martin 3: Jens 4: Peder 5: Peter Hadde Petter vært et alternativ, så ville det fått delt 2. plass med Martin.
sommertiara Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg synes Henrik og Helene kanskje er litt for like, men så er jeg kanskje ekstra kritisk i og med at jeg ikke liker det navnet. Martin er bare helt intetsigende og gørrkjedelig i mine ører. Peter er mye finere enn Peder synes jeg, og muligens min favoritt blant disse, men jeg er også ganske svak for Jens som er et så utrolig koselig navn.
LilleBitteliten Skrevet 21. oktober 2011 #7 Skrevet 21. oktober 2011 1. Henrik - Ja, flott! 2. Peter - Ja, det er flott og stødig! 3. Jens og Peder - Koselige og fine navn! 4. Martin - Fint, men veldig vanlig.. og dermed litt kjedelig.. Heia Henrik eller Peter!!
mibella Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 1. Jens - Veldig koselig navn 2. Peder - Fint og også koselig 3. Henrik - Flott 4. Peter - Synes det er litt..spisst. Enig med de over som sier Petter er finere. Det kunne kanskje tatt en 2. eller 3.plass hos meg. 5. Martin - Veldig kjedelig
Mrs Smith Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Oi oi oi du er helt i min gate ; Peter liker jeg veldig godt. Husker at jeg bestemte meg for det navnet da jeg var bitteliten, det ble ikke helt sånn da Peder er også ganske fint, et OK navn. Jens er et flott navn, og du får så mye brukt i dag, postitivt. Martin het min lille gutt i 4 mnd. før vi byttet, så veldig glad i navnet ja, (ble ett som var bare det lille hakket bedre for oss) Henrik hadde jeg brukt hvis det ikke allerede var brukt i nær fam. Veldig fint navn Helene, er et nydelig navn, du har god smak :-) Jeg synes egentlig alle passer til Helene, men heier på Martin eller Henrik!
*Dubsgirl* Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Flotte navn alle sammen, som passer godt sammen med Helene:) Min rangering; Helene og Martin Helene og Henrik Helene og Peder Helene og Peter Helene og Jens
Andreaa Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 Det er fin navn, så dette blir uansett ikke feil. Her er min rangering. 1. Jens. 2. Henrik. 3. Peder - fint og tidløst. 4. Martin - fint, men har litt for mange assosiasjoner til det, så kanskje derfor det havner litt lenger ned. Mange som har dette navnet i min aldersgrupppe. 5. Peter - et fint bibelsk navn. Men jeg er enig med flere her i at Petter er finere. Petter hadde kommet høyere opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå