123<3 Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Blir gal av følelsen av å ha maurer som springer i armer og bein med en gang jeg er trøtt. FÅr ikke sove selv om jeg nesten stuper av trøtthet!! Noen med lindrende råd? Tar Magnesium, og har prøvt ulltråden uten resultat...Er så slitsomt:(
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg også har det slik, men det var værre med de to andre enn denne gangen.. Tar magnesium og det funker på meg for det meste... Det har vært et par ganger da jeg ikke har fått sove i det hele tatt og hatt så rastløse ben at jeg nesten rister... da har jeg rett og slett tatt en halv paracet og det funker! Men det er heldigvis ikke så ofte det skjer, som sagt kanskje et par ganger =) Har også hørt det skal hjelpe med varm dusj også... er jo verdt å prøve =)
123<3 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2011 Paracet har jeg prøvt og det fungerer! Men ønsker ikke å ta for mye, noe hver kveld er synest jeg men varm dusj er verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå