Gå til innhold

UL i morgen , sprøytedag 9 idag, masse slim? Noen andre som ligger likt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I måra er det tid for Ul for å se om det er noen eggposer der nede med noen gode egg :) krysser alt jeg har for at det blir uttak neste uke (43)

Noen andre som ligger likt i løypa?

Har hatt skikkelig mye slim de siste dagene! Håper det er ett godt tegn å ikke negativt?? kjenner at det jobber der nede ;)

Tvi tvi alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg ligger helt i likt i løypa som deg. Jeg har også vært på ul i dag, og fikk nettopp tlf fra klinikk Hausken, at jeg skal komme for egguttak på tirsdag. Så da blei det en ekstra dag med spray og sprøyter... Ser fram til mandagen også, det blir første dag på veldig lenge, uten at jeg skal ta noe med. Det skal bli deilig!

masse lykke til :)

Skrevet

Hei jeg også er likt. Løsningssprøyte i morgen og uttak på mandag. Jeg har også mengder med slim.... Vi skal til danmark så vi pakker og reiser søndag morgen

Lykke til begge to

Skrevet

Hei :)

Alt så fint ut på UL idag :) Hadde 12 eggposer på den ene siden,og 6 eller 8 på den andre! Så håper på noen GULL egg :)

Skal ta eggløsningsprøyta i morgen. Og uttak på mandag :) Har tatt siste Puregon idag. Spray ikveld og i morgen!

Reiser inn til Porsgrunn på søndag. Siden vi har enn litt kjørevei. Deilig med noen dager på hotell :)

Masse lykke til du også :) xxx

Skrevet

Hei BareLykke :)

Skal også ta sprøyta i morgen ;) Gruer meg litt til den,men må innrømme at jeg er stolt av meg selv som har klart å tatt disse sprøytene ;)

Du også må ha masse lykke til :)

Krysser fingrene for oss alle sammen! xxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...