Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg er to dager over IKM og har såå lyst å ta test imorgen men har ikke hatt tid å kjøpe idag. Må man teste på morningen eller tror dere det går greit å teste ila ettermiddagen imorgen? Er ganske sikker på at jeg er gravid, har akkurat samme tegn som sist gang, men vil så gjerne ha bekreftelse på det og er altfor spent til å vente til lørdag morgen, hihi! Takk for innspill!
dincene Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Er du over ikm så kan du prøve å ta nå også vil jeg tippe
SiljeEjlis Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jgeg testa negativt på kveld noen dager etter IKM tror jeg det var, dagen etter positivt, så med urin nummer 2, 3 dager etter testa jeg negativ, idag tok jeg en test 17 dager ikm for morroskyld midt på dagen og testen lyste som bare det, så ikke bli for fortvilet med en gang om den er negativ på kvelden
MissDawn Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Og jeg testet (svakt) positivt på kvelden, fire dager før ikm, så det er jo veldig individuelt! Men morgenurin er jo mer konsentrert og større mengder hcg så det er jo best vente :-) Lykke til!!
Krumelur Skrevet 20. oktober 2011 #5 Skrevet 20. oktober 2011 Har testa positivt på kvelden flere ganger jeg!
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2011 Tusen takk for tilbakemeldinger snille jenter!! Klarer nok ikke å holde meg til lørdag morgen så får vel gå til innkjøp av to tester for sikkerhets skyld - en til imorgen ettermiddag og en til lørdag morgen. Ha en fin kveld!!
FireFineTroll Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Lykke til med testingen...morgenurin er aller best den første tiden
Florida11 Skrevet 21. oktober 2011 #8 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg testa positiv på ettermiddagen 4 dager før ikm jeg, selv om man egentlig bare skal teste på morgenen da... Men etter ikm er det greit å teste utover dagen. Jeg hadde nok heller testet en ekstra gang senere jeg da om den blir negativ utpå dagen og du forventer noe annet ;-) Men hvis du kjøper clearblue digital med ukeindikator, sier de på apoteket at den ska taes på morgene uansett for å få mest riktig resultat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå