Gå til innhold

billig-strimmel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke å dy meg, og testet med en billig-strimmel i går. Først så jeg ingenting, men etter kort tid ble den rosa kun helt nederst på teststreken(på en måte halv strek). Jeg kastet den siden den var negativ, men jeg tok bilder av den. Jeg satt og så på bildene nå, og hvis jeg vrir på telefonen slik at lyset blir annerledes, ser jeg at det er en svak strek der. Er dette bare en skyggestrek? Noen med lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme som deg, flere ganger..! Hvor mange dpo var du da du testa?

Tror nok de fleste har opplevd såkalte fargeløse skyggestreker som ikke har betydd noenting. Så man bør jo ikke tolke det som at man er gravid, egentlig.

Men! Jeg har hatt en SA og jeg husker så godt da jeg testa positivt den første gangen. Det var med en billigstrimmel, noen dager over IKM (tror jeg) og først var testen negativ, men jeg glemte å kaste den. Så jeg så tilfeldigvis på den igjen samme dagen eller dagen etter og da var det kommet frem en svaaak fargeløs skyggestrek... trodde ikke den betydde noe egentlig, men tok en ny test ett par dager seienre og da var streken sterkere... tok flere tester og strekene ble såklart sterkere og sterkere og tok en clearblue til slutt og den lyste gravid i mot meg! =)

Så jo, en skyggestrek KAN bety graviditet :)

Sitter akkurat nå litt over IKM med akkurat en slik test, og enda ingen TR, så er veldig spent på om den kommer dem nærmeste dagene..=p La meg få høre hvordan det går med deg fremover?=)

Skrevet

Hei! Jeg tror jeg var 8-9 dpo, har ikm til uken! Jeg har bestilt nye tester, regner med at de kommer i morgen:) å da skal det testes igjen!;) rart det der altså.. Håper virkelig at jeg er gravid nå!! Føler det litt på meg og, men må vel vente og se.. Må få høre med deg også når du vet mer da:):)

Skrevet

Hei!

Jeg har testet svaakt positivt med billigstrimler noen dager før IKM de to siste månedene, men så har tanta kommet til normalt tid. Men jeg vet også om de som har fått veldig svake streker og vært gravide. Hvis strekene blir sterkere for hver dag, vil jeg tippe at du er gravid :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...