Gå til innhold

den medisinske aborten er nå over

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og jeg har hatt null vondt,alle sier det var så vondt, merka ikke stort til det gitt :) små verket litt i ryggen,det var egentlig det. så ble litt engstelig to timer etter pillene på om di egentlig hadde virka på meg. men merket jo det så fort jeg gikk da :) da kom alt på rekke og rad git :) og to timer etterpå var jeg i byen,og handla kostyme til størstemann som skal i karneval bursdag.og fått kjøpt sko til han på 3,så nå er skoene boks til alle di tre små :) og mamman dems er på vei til og bli normal igjen :)

sykehuse rinte meg kl 14,og ble helt satt ut av at jeg var i byen og alt sånn :) men det er jo posetivt :) her ligger vi ikke på latsiden nei :)

så medisinsk abort om du skal ta abort,absolutt og anbefale :)

Fortsetter under...

Hei HI :)

Så godt å høre at det gikk så bra med selve aborten. Det er jo som oftes ikke et lett valg eller en lett prossess, så en trenger liksom ikke en tøff tid under selve aborten heller.

Selv hadde jeg en del smerter, men det gikk bra, jeg ba om mer smertestillende, så sovnet jeg. Alt i alt en grei opplevelse, mitt valg var nå ganske lett også, å beholde var aldri et alternativ for meg. Det eneste problemet mitt var at jeg så embryoet, det var ganske traumatisk, så skulle ønske jeg aldri så ned i bleien, bare kastet det.

Jeg tror også at medisinsk er bedre enn kirurgisk, mindre fare for komplikasjoner og en slipper narkose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...