RosaParasoll Skrevet 20. oktober 2011 #1 Skrevet 20. oktober 2011 Var inne på overtidskontroll i dag (en uke over termin i dag) og de fant ut at jeg var sånn passe moden, legen sa 1,5 - 2 cm.. Jeg fikk da spørsmål om jeg ville prøve stripping, noe jeg med glede sa ja til Noe lei nå kjenner jeg.. Jeg synes ikke det var noe vondt å bli strippet, bare ubehagelig.. Nå har jeg menssmerter og må ofte bytte truseinnlegg da det kommer en del blod og slim, er dette den beryktede slimproppen? Kan jeg begynne å håpe på at ting kanskje starter av seg selv nå? Har fått time til igangsetting på tirsdag.. Vil så gjerne at ting skal starte nå.. Så er det noen andre her inne som har erfaringer i forhold til å bli strippet? Gjerne strippet på overtid =)
Farrah84 Skrevet 20. oktober 2011 #2 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg ble også strippet på overtidskontroll, fikk menssmerter og slimproppen gikk som deg. Utpå kvelden begynte riene og fødte dagen etter så kanskje du er heldig Lykke til iallefall
anettepette85 Skrevet 20. oktober 2011 #3 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg ble strippet på mandagen, 3 dager på overtid, har hatt en del blodig slim siden den dagen, hadde murringer samme dag, men her sitter jeg fortsatt gravid :S Skal på overtidskontroll imarra, da har det gått 7 dager siden termin, så håper jeg blir tøyd mer, og at det går veien da masse lykke til =)
vi3 Skrevet 20. oktober 2011 #4 Skrevet 20. oktober 2011 Litt spm på siden kanskje... Men hvor lang tid tar denne strippingen? Håper dette setter fart på sakene hos deg nå
anettepette85 Skrevet 20. oktober 2011 #6 Skrevet 20. oktober 2011 Var ikke så lenge, 10-15 sekunder kanskje..
vi3 Skrevet 20. oktober 2011 #7 Skrevet 20. oktober 2011 Okey, greit å vite om eg plutselig snart havner på overtid. For her kjenner jeg ingenting- ikke såpass som en kynner og det er kun 3 dager til termin.
RosaParasoll Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har også hatt det sånn, ikke det minste antydning til mensmurring eller andre type ondter, og de få kynnerene jeg hadde gikk fort over og var ikke ubehagelige engang.. Håper virkelig det skjer noe i løpet av helga, for er veldig klar for å se om jeg har bært på en prins eller prinsesse i alle disse mnd..
vi3 Skrevet 20. oktober 2011 #9 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg synes det er så kjedelig at jeg ikke enda har fått litt forvarsel, har vært greit med litt forberedelsestid. Kjenner ingen forskjell nå, enn tidligere i svangerskapet. Så det blir ikke den store overraskelsen om jeg går over tiden for å si det slik. Du er sikkert veldig spent på hva som dukker opp Her vet jeg at vi får en junior Vi får krysse fingrende for hverandre og oss selv )
RosaParasoll Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #10 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, er veldig spent Men det er visst nok ikke uvanelig at noen ikke merker noe før det plutselig er i gang.. Her måtte det jo en lege til før jeg merket noe som helst.. Men nå kjennes det ut som om det dabber av =(
anettepette85 Skrevet 20. oktober 2011 #11 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har ingen antydninger til noe som helst selv.. er liksom ingen forskjell nå, enn tidligere i svangerskapet. Så vet hva dere andre snakker om. Føles jo ut som om han aldri skal komme ut. Lei av å vente. Spent på å høre hva de sier på overtidskontrollen imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå