Gå til innhold

3 uker igjen til permisjonen starter :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Da må jeg innrømme at jeg virkelig teller ned!!!! Jeg er jo veldig heldig som har såpass god helse at jeg slipper å være sykemeldt, og er frisk gjennom svangerskapet.. men må også innrømme at jeg begynner å bli litt sliten og umotivert til jobb nå...

Jeg er lærer, og synes jo jeg har mange kjempefine dager med flotte unger... men samtidig er det travelt. Jeg har ikke egen klasse (ville ikke det nå, siden jeg skulle ut i permisjon i løpet av skoleåret) og er derfor mange ulike steder. Det er en del vandring og jeg har kjent det såvidt i bekkenet innimellom.. (men ikke sååå ille altså).

Nå har jeg vært VELDIG forkjølet denne uka, og er hjemme i dag.. jeg hoster og ligger våken hele natta, og kroppen føles mørbanket.. i tillegg så er jeg hjemme alene nå, siden mannen jobber offshore...

En del av meg har dårlig samvittighet for å være hjemme i dag, samtidig MÅ jeg tenke at jeg har en liten en i magen jeg skal ta hensyn til.. og eldre unger som jeg skal ha overskudd til på ettermiddagen.. Dessuten har jeg sikkert bare hatt 2 sykedager på meg selv på de 10 årene jeg har jobbet.. (Jeg er VELDIG heldig som ikke er noe særlig syk!!!)

Uansett... jeg gleeeeeeeeeeeder meg til permisjonen starter, og det er vel lov nå.. (en på jobb spurte om det var sååå ille å jobbe der.. mann selvfølgelig ;) Jeg trives kjempegodt på jobb og har en super arbeidsplass.. men nå gleder jeg meg til "redebygging" etc :D

Så denne ungen får IKKE komme 3 uker før tiden.. jeg trenger noen fridager når permisjonen starter!!! Har en del å få på plass enda..

Håper dere andre også får en fin innspurt til babyen kommer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker og 1 dag igjen her. Og har hatt nedtelling i mange uker. Er voldsomt klar for å roe ned for meg selv i tre uker før fødsel. Vil heller ikke føde noe før termin, og har nesten litt dårlig samvittighet for det. Her inne forstår jeg det som at de fleste helst ville født litt før tiden, men sånn ser ikke jeg på det. Jeg er også lærer, og jeg syns hverdagen er såpass hektisk at det blir lite babyforberedelser nå før permisjonen starter. Har mer enn nok med jobb, unger og husarbeid nå. Så jeg skal nyte hver dag jeg får for meg selv. Skikkelig gå i hi og slappe av med strikketøy og bøker jeg har lyst til å lese. Lykke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...