Gå til innhold

Laere aa sove selv / flytte over i egen seng -HJEEELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mye skriving om skrikekurer her i dag. er meget skeptisk til dette selv, spesielt for meg selv, for jeg tror ikke jeg kan greie det, rett og slett!

Saken er at smaaen her, som naa er 4,5mnd, har samsovet med meg siden nyfoedt. Han vaakner MANGE ganer i loepet av natta, og puppes som regel i soevn igjen. Men tror ikke helt han er sulten annenhver time.. Naa er jeg saa sliten av aa sove saa daarlig, at jeg vil proeve aa faa han til aa sove i egen seng, paa vaart rom da, vel og merke, for han skal jo ammes i loepet av natta.

Kan dere hjelpe meg med tips og raad her? Har ikke gjort annet enn aa amme han liggende i soevn til naa, og har proevd i ei uke naa med ting som aa bysse ham eller amme han sittende i soevn for saa aa legge han i senga. Men ikke tale om at han sovner der. Ender med at jeg ser det blir sent og gir opp, saa blir det i senga sammen med meg igjen.

Vet jeg sikkert gjoer det veldig galt, saa jeg ber derfor om raad her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ammet i søvn fra dag en i min seng, men lillegutt har blitt over 6 mnd og litt for aktiv til at han kan ligge alene der. jeg ammer han i min seng og løfter han sovende over i sin egen seng. og der ligger han til nattmåltidet for så å sove resten sammen med meg. jeg tenker han vil sove fler og fler timer på natten, etterhvert som han blir større og får mere fast føde, så i mitt hodet vil dette gå automatisk og vips sover han hele natten i sin seng. vil jo da sovne ved puppen så lenge jeg har melk til det :) ellers blir det vel byssing el flaske m vann etterhvert kanskje.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...