Gå til innhold

Enn at jeg har oversett dette forumet da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg sett innom div forum i lang tid, og helt glemt at dette fantes.

Småsett på det i dag, og ble så glad da jeg ser at det er så mange kjente nick som er aktive her.

Hurra!- Det er så mange koselige og flotte damer her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du fant oss da:-)

Skrevet

Velkomme inn hit :) Trivelig å se nicket ditt her også :)

Skrevet

Men Trønderline da, tenk at du har det da:) Men det var nå veldig hyggelig å se deg her inne nå da:)

Hvordan går det?? Varm klem fra meg...........

Skrevet

Ja, tenk så blind går det an å bli...tenkt jeg begynte å minst få en liten master i disse sidene nå...men, neida:-)

Ser jo at en del av dere kommer med noen innspill her og der, men ante ikke at det var her dere hadde tilhold! -Ble skikkelig glad jeg nå!

Bad habbits: Hjelpes!- Jeg leste i tråden din om den fatale banan-episoden. Får helt frysninger av bare tanken! Så utrolig bra at alt gikk greit alikevel, og at du handlet så kontrollert. Grøsser når jeg tenker på hvor skjørt livet er noen ganger. Men, man lærer heldigvis på slike ting, og jeg tenker du er takknemlig for at den lille krabaten din fortsatt lever i beste velgående:-)

Zazzy: Min "lille" Max var på 3mnd kontroll i dag, og veide 7870gr...og var 66 cm lang. Altså en liten god tjukkas:-) Nå var han en plugg fra fødselen av også, så sånn sett følger han sin egen kurve.

Carina og Tirilgirl: Så fint å se dere her inne.

For meg var dere noen av de som jeg likte så godt inne på de andre forumene. Konstruktive råd, støttende ord og deling av kunnskap.

Har fulgt dere så godt jeg har kunnet, og gledet meg stort over at det har gått så bra med dere. (ja, faktisk med oss alle:-)

Hvordan går det med deres barn?

Gode klemmer tilbake til dere alle!

Skrevet

Kjekt å se flere trøndere her inne :)

Hvor er du fra? Og hvor bor du? :)

Skrevet

Ja, her er det fint å være når man har ting man lurer på! :o)

Skrevet

Flaggermusa: Er fra Trondheim, har nettopp flyttet til Vikhammer nå i Sommer. Enn du?

Gulda: Kjæreste Gulda, så fint at du også er her.

Vet jeg har sagt det før, men jeg gir deg kreditt for å ha berget vettet mitt de første usikre ukene av det siste sv.skapet mitt. (da målingene viste altfor lite vekst på tidlig ul) Det hjalp så mye at du hadde erfaring med dette og ga meg håp!

Ja, her inne skal jeg kose meg glugg!

Skrevet

Det er veldig godt at de tøffe tingene en opplever kan være med på å hjelpe andre -vet alt om hvor sårt en trengte håp i de tøffe tidene! Og nå har vi babyene våre!!!! :o) Det er så godt!

Godt å se deg her inne! :o)

Skrevet

Med oss går det bare bra :) Har strevd litt med puppinga da hun ikke vil ta tak, men ammer enda. Men må legge meg ned med henne... Men lar det ikke stoppe meg. Jeg går ut blandt folk og vil hun ikke ta puppen får hun flaska. Hun er straks 6 mnd og veier 6500 så er ikke stor. Men hun spiser godt :)

Ja når man har hengt her inne såååå lenge klarer man jo ikke avslutte heller :) Må innom daglig å lese selv om jeg ikke er så fryktelig aktiv lenger :)

Ellers er tanken på nr 2 der så henger bittelitt inne på bli gravid :) Men må få tanta tilbake først. Blir jeg gravid nå er ikke det noen fare med tanke på at jenta vår tok tid å få til :)

Mange klemmer :)

Skrevet

Trøndeline:

Bor i Stjørdal jeg :) Flytta hit i 2007. Forvilla meg opp hit fra vestlandet :)

Skrevet

Flaggermusa:Ikke så langt til Stjørdal da:-) Har forresten 2 brødre som bor der.

Har du permisjon enda, og har du flere barn?

Carina: Så hyggelig å høre at du koser deg med snuppa di. Skjønner godt at lysten på nr 2 er kommet igjen. Vi vet jo at det ikke alltid går som smurt selv om man har bestemt seg for å prøve. Her i gården har jeg nesten for mye melk(pga hyperprolaktinemi) og guttebassen som veide 4600 gr da han ble født, har ikke akkurat minsket i magemål. Veide og målte i går på 3mnd kontroll, og nå er han nesten 8 kg... og 66 cm lang.

Må vel dra frem den gamle Simo-vogna som har større bag, nå når voksi posen skal nedi.

Selv er jeg bestemt på at 2 er nok. Kribler selvsagt litt, for det er bare såååå herlig med baby, men jeg sier meg storfornøyd med 2 stk, friske og sunne barn:-)

Lover å være heia-gjeng når du offisielt melder deg inn på Bli-gravid forumet igjen da:-)

Skrevet

Heisann Tørndern ;)

Der var du vettu, hehe.

Dere har det bare bra?

Skrevet

Hallaisen Smurfemamma:-)))

Ja, det tok litt tid å rote seg inn hit....

Går det bra med dere?

Når var du fødte igjen?

Så sært, når man følger forumene fra Bli gravid, 1.tri,2.tri og 3.tri så føles uker og dager så lange...og jeg som hadde termin i Juli, følte jo at det var en evighet til de som f.eks var i augustklubben...

Men, dette er moro!

Skal vi lage en "trønder-bataljon" igjen, nå når flere er i permisjon og har født?

Har lillesmurfen det bra?

Skrevet

Så bra at du også oppdaget dette forumet Trønderline:) Jeg husker at vi var på 3.tri samtidig. Her er det masse flotte damer, ja, og stemningen er kjempegod:)

Velkommen etter!

Skrevet

Trønderline:

Ja, har permisjon enda :) Den går ut i november, men holder på å skal finne meg ny jobb så blir nok hjemme litt lenger.

Ingen flere barn, førstemann det her :)

Skrevet

Hi,hi så morsomt at hele gjengen er så aktive her da!

Billie Jean: Du er jo så morsom!!

La merke til nicket ditt ganske kjapt, da du ofte kom med morsomme kommentarer og innlegg:-)

Flaggermusa: Da får du kose deg litt lengre hjemme:-)

Selv skal jeg ta 3 mnd ulønnet perm. siden barnehageplassene ikke starter opp før august. Synes det er kjempekos å være sammen med lillegutt hjemme, men kjenner meg mer rastløs denne gangen, enn den første.

Savner jobben min og kundene, ahh så glad i jobben min:-)

Gidder ikke å lete, men har det vært en tråd her inne i det siste hvor man oppdaterer hva man fikk, kjønn og bosted?

Koselig å se hva andre har og hvor i landet de befinner seg:-)

Skrevet

Trønder-bataljon høres bærre lækkert ut ;)

Har det bra vi og vettu, fødte 16 september, 2,5 uke før termin. Litt uventa siden jenta mi kom 9 dager på overtid og ble satt igang :P Men nå gikk vannet plutselig. Hehe, en som ville ut til verden fort. Han var liten også: 2530gram og 46 cm lang :) Men han har lagt på seg masse nå :D

Han er 5 uker.

Når var det du fødte igjen ?

Er ikke sikker på den tråden du leter etter desverre Trønderline, men si fra om du finner det ut :)

Skrevet

Hei og hå trønderline!

Kjekt at du oppdaget oss her inne ;)

Jeg har vært mest aktiv på ammedebatten, siden jeg har hatt masse problemer med det (men nå går det heldigvis på skinner! Agnes er jo allerede blitt 3,5 mnd, så det skulle vel bare mangle ;)). Men er her inne og plukker opp noen råd innimellom, det er supert! Masse folk med god kunnskap her :))

Kjekt å se at det går bra med deg og Max!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...