Gå til innhold

Fikk dato på ks allerede i dag... hjelp;)

Anbefalte innlegg

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Var på samtale på sykehuset, og har hele veien visst at jeg må ha planlagt ks. Men fikk faktisk allerede datoen i dag!

Så vår lille kommer etter all sannsynlighet til verden 13.februar. Alt ble litt mer virkelig nå ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at datoen er i boks! Jeg venter ennå på innkallelse til samtale om ks. Blir helt frustrert av å gå å vente, vil vite om jeg må ha ks eller ikke. Ble ks dato lenge før ul termin?

Skrevet

Så bra! Jeg skal ikke på samtale før 19.12 og kjenner at jeg mer enn gjerne ville hatt datoen allerede nå.

Skrevet

Å det var tidlig, men det gjør vel ikke noe? Praktisk å vite i god tid:)

Skrevet

Heldige du! Hvilket sykehus skal du ta ks på?

Skrevet

Joda, deilig å vite allerede.... men må innrømme at jeg har litt skrekken etter et fælt ks forrige gang. Skal heldigvis få en samtale på forhånd denne gangen, slik at det samme forhåpentligvis ikke skjer. Hadde planlagt da også, men denne gangen skal jeg selv ha litt mer kontroll;)

Jeg skal føde i Drammen, og fikk ks 9 dager før termin.

Skrevet

snakka du med lege eller jordmor når du skulle søke om dette?

Skrevet

Jeg ble henvist til mitt lokale sykehus fra Kvinneklinikken på Rikshospitalet. Fikk da en time hos en overlege på Drammen, og etter å ha sett på papirene mine satte hun bare opp en time.

Men pga en skade på livmoren kan jeg ikke føde vaginalt, så hadde ikke noe annet valg enn planlagt ks.

Skrevet

Har etter kontroll idag fått vite at jeg mest sannsynlig må ha planlagt ks denne gangen. Jeg har fått beskjed om at det blir i uke 37. Syntes det var litt tidlig, men de vil ikke at jeg skal gå i fødsel.

Jeg ville vel helst født vaginalt, siden det gikk greit sist - men må fokusere på at fordelen med planlagt ks er at jeg nå vet når babyen kommer!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...